رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبرداد :

تدارک برنامه‌های تبلیغی فرهنگی ماه رمضان در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۶:۴۶
کد خبر: ۹۹۲۹۵۴
تدارک برنامه‌های تبلیغی فرهنگی ماه رمضان در فضای مجازی
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از تدارک برنامه‌های تبلیغی فرهنگی ماه رمضان با توجه به شرایط بیماری کرونا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام مصطفی جزایری اصل در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز شنبه در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال برنامه های مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان مانند تلاوت قرآن، ادعیه و سخنرانی مذهبی بدون حضور مردم و به صورت مجازی برگزار می شود.

او گفت: امسال در ماه مبارک رمضان به علت شیوع بیماری کرونا تصمیم به برگزاری برنامه‌های فرهنگی قابل اجرا ‌در فضای مجازی برای ایجاد موج عبادت و ترویج فرهنگ شهروند اسلامی در خانه‌ها، داریم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان افزود: فضاسازی مناسب و اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در سطح شهر به ویژه با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در برهه کنونی یکی از ضرورت‌های اقدامات فرهنگی در این ماه مبارک است.

حجت الاسلام جزایری اصل در پایان بیان کرد: هیات های مذهبی شادگان از طریق پخش زنده، انتشار ویدیو کلیپ و سایر راه‌های مقتضی اقدام به اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز