امام جمعه شادگان بیان کرد:

بزرگداشت مقام معلم فرصتی ارزشمند برای تقدیر از زحمات این قشر است

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۹۴۶۲۴
بزرگداشت مقام معلم فرصتی ارزشمند برای تقدیر از زحمات این قشر است
امام جمعه شادگان گفت: بزرگداشت مقام معلم فرصت ارزشمندی برای قدرشناسی از زحمات معلمان است و این اقدام باعث افزایش انگیزه و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی به مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت ماه روز معلم در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، با بیان اینکه تجلیل از مقام علم و معلم به زمان خاصی محدود نمی شود، تکریم جایگاه معلم را وظیفه همگان دانست و اظهار کرد: بزرگداشت مقام معلم فرصت ارزشمندی برای ارج نهادن و قدرشناسی از زحمات معلمان است و این اقدام باعث افزایش انگیزه دست اندرکاران علم و علم آموزی و ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت می شود.

او گفت: اقدامات آموزش وپرورش به منظور آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط کنونی قابل تقدیر است.

امام جمعه شادگان افزود: با تعطیلی مدارس، معلمان از هر تلاشی برای تداوم آموزش‌ها دریغ نکردند و ما شاهد خلاقیت‌های خوبی در این زمینه بوده‌ایم  لذا در هفته بزرگداشت معلم تلاش و ایثارگری‌های آنان باید اطلاع‌رسانی شود.

حجت الاسلام شرفی در پایان بیان کرد: اینک که با دستان پرتوان فرهنگیان و معلمان سخت‌کوش ترویج و اشاعه آموزش‌های مجازی و تولید محتواهای الکترونیکی، فرصتی برای تحول در ارایه شیوه‌های نوین آموزشی فراهم کرده است، بر خود فرض می‌دانم در این شرایط دشوار از همراهی، هم‌افزایی و تلاش‌های صادقانه همه همکاران جامعه فرهنگیان در قامت مدافعان تعلیم و تربیت در اقصی نقاط شهرستان شادگان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز