توسط فنی و حرفه ای استان خوزستان انجام شد:

راه اندازی سامانه جدید ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵:۳۲
کد خبر: ۹۹۸۶۲۱
راه اندازی سامانه جدید ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه
مسوول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از راه اندازی سامانه جدید ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه و رایانه با سرور اختصاصی ویدیو کنفرانس و پخش زنده خبر داد.

محسن سمیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه که از سال ۹۵ راه اندازی شده و در حال بهره برداری بود که با ارتقا در بخش های نرم افزاری و سخت افزار سیستم سرور، بستر ارتباطی بروز رسانی شد.

او گفت: این سامانه امکان برگزاری جلسات، همایش ها و کلاس های آموزشی از طریق تلفن همراه و رایانه با سرور اختصاصی را فراهم می کند.

مسوول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: این سامانه امکان ارتباط چند گانه از طریق تلفن همراه و رایانه را به صورت همزمان دارد و بر روی بستر شبکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان قرار دارد.

سمیعی بیان کرد: سامانه جدید ارتباط چند گانه تماما توسط کارشناسان دفتر فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان راه اندازی شده است.

مسوول فناوری اطلاعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد که در شرایط شیوع بیماری بیماری کرونا با راه اندازی سامانه جدید بتوان کمکی در حوزه سلامت کارکنان  و مخاطبین به انجام رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز