مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان بیان کرد:

نیروی انسانی محور توسعه و تعالی سازمان است/وظیفه بخش دولتی ایجاد تحول برای رسیدن به نتیجه است

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۱:۱۶
کد خبر: ۹۹۸۹۲۲
نیروی انسانی محور توسعه و تعالی سازمان است/وظیفه بخش دولتی ایجاد تحول برای رسیدن به نتیجه است
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: ایجاد اصلاح و توسعه مهارت برای توانمندسازی نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار با هم افزایی و بهره مندی ازخرد جمعی و ارایه راهکار مربیان امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالنبی سواعدی در اولین جلسه با منتخبان مجمع مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان که با حضور معاونین و روسای ادارات در سالن آموزش مهارت شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از رای، نظر، دانایی و توانایی کارشناسان و مربیان می تواند فنی و حرفه ای را به سمت و سوی ترقی و اصلاح امور سوق دهد و این پتانسیل و ظرفیت عظیم برای تحقق اهداف سازمانی به قدر کافی وجود دارد.

او با اشاره به اینکه باید در درون سازمان ظرفیت‌ سازی را نمود داد، گفت: نیروی انسانی شاغل در حوزه اداری و آموزشی باید احساس موثر بودن در پیشبرد سازمانی داشته باشد و نیروی انسانی مجموعه می‌تواند محور توسعه و تعالی باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: باید از فرصت پیش آمده برای مطالعه دستورالعمل و قوانین برای تعیین راهکار مناسب و ایجاد تغییر و تحول بهره مند شد.

 سواعدی با تاکید بر اینکه تثبیت جایگاه سازمان در کشور و عرصه بین المللی از اصول سازمانی است، بیان کرد: رسیدن به این جایگاه نیازمند تلاش و همفکری است تا با استفاده از توان یکدیگر رسیدن به جایگاه هدف تسریع شود.

او ادامه داد: سیاست کلان سازمان بر واگذاری آموزش های مهارتی به بخش خصوصی است اما بدین معنا نیست که مسوولیت و نقش بخش دولتی به اتمام رسیده بلکه وظیفه بخش دولتی ایجاد تحول برای رسیدن به نتیجه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان اضافه کرد: اندیشه و فکر نو راهکار حرکت از سبک سنتی به ایده‌های نوگرانه برای تعالی  وارتقای جایگاه اداره کل و سازمان توسط سرمایه انسانی یعنی کارشناسان و مربیان است.

سواعدی با اشاره به تاکید ریاست سازمان مبنی رشد، ترقی و شکوفایی کارکنان تصریح کرد: اندیشه و دیدگاه کارشناسان و مربیان برای برنامه ریزی به منظور رسیدن به اهداف سازمان نقشی اساسی است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان با اشاره گام بلند رییس سازمان در تشکیل مجمع نمایندگان کشور بیان کرد: با خرد جمعی، ایده‌های نوآورانه و اتخاذ تصمیمات موثر در کشور می توان تصمیم‌سازی  کلان کرد.

لازم به ذکر است که در این نشست دبیر مجمع استانی گزارشی از روند اجرای انتخابات در استان ارایه و منتخبان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز