بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر؛

حمله های"هیچکس" در جشنواره ملی فتح خرمشهر

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۴:۱۳
کد خبر: ۷۴۲۹۶۷
حمله هایهیچکس در جشنواره ملی فتح خرمشهر
بهنام کاوه با نمایش"هیچکس" به بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر رسید.

بهنام کاوه کارگردان، طراح و نویسنده، و بازیگر تئاتر میدانی نمایش"هیچکس" از شهرستان آبادان است، که برای چهارمین بار در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شرکت می کند.

نمایش میدانی"هیچکس" با موضوع جانبازان و بیماران اعصاب و روان که بعد از جنگ در آسایشگاه ها نگهداری می شوند، برای اجرا خواهد رفت.

بهنام کاوه در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان در خصوص انتخاب موضوع نمایش"هیچکس" اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی که برای خانواده های این عزیزان پیش می آید و فاصله مردم از آنها و عدم آگاهی عمومی از رنجی که این عزیزان متحمل می شوند، مرا به فکر انداخت تا به این موضوع بپردازم و این فاصله را کمتر کنم.

وی گفت: نمایش"هیچکس" همان تنهایی است که جانبازان اعصاب و روان در آن متوقف شده اند و خاطرات جنگ، کشته شدن همرزمان، حمله دشمنان، موشک باران عراقی ها و از این دست خاطره ها را به یاد می آورند و در مرور این خاطرات تنها هستند.

بهنام کاوه به رسالت تئاتر خیابانی اشاره کرد و افزود: باید در تئاتر خیابانی از تاریخ بگوییم، مشکلات امروز را مورد بررسی قرار دهیم گذشته و امروز را به هم وصل کنیم، تا بهتر بتوانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم.

طراح و بازیگر این اثر خیابانی در پایان تصریح کرد: تئاتر خیابانی یعنی ارتباط بی واسطه با مردم، من هم سعی کرده ام از طریق نمایش با تماشاچی ارتباط برقرار کنم و این همان هدفی است که در جستجوی آن هستم.

لازم به ذکر است که نمایش هیچ کس شب گذشته در محوطه روبروی مجتمع خرید اروند خرمشهر به اجرا در آمد و مورداستقبال تماشاگران قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز