نماینده مردم اراک:

سفر وزیر کار به اراک برای پیگیری مشکل هپکو/ مشکل هپکو با واگذاری به گروه‌های معدنی قابل حل است

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۹:۲۷
کد خبر: ۹۰۰۸۳۸
سفر وزیر کار به اراک برای پیگیری مشکل هپکو/ مشکل هپکو با واگذاری به گروه‌های معدنی قابل حل است
نماینده مردم اراک گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی به زودی به استان مرکزی سفر می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «سید مهدی مقدسی» نماینده مردم اراک درباره پیگیری در موضوع هپکو به خبرنگار سیاسی برنا گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی به زودی به استان مرکزی سفر می کند. در پیشنهادی مطرح کردم  هپکو به گروه‌های معدنی واگذار شود مانند شرکت گل‌گهر مس، پیمان‌کاران بزرگ معدنی و جهاد نصر، جناب آقای شریعتمداری 100 درصد با پیشنهاد من موافق هستند و با وزیر اقتصاد هم صحبت کردند.

او درادامه بیان کرد: این امر نیاز به مساعدت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی دارد. اگر رئیس سازمان خصوصی‌سازی، وزیر اقتصاد، مسئولان استان، استاندار  محترم، شورای تأمین و  ستاد تسهیل با این پیشنهادات همکاری کنند مشکل هپکو  با واگذاری به گروه‌های معدنی در قالب یک کنسرسیوم قابل حل است.

نماینده مردم اراک مطرح کرد: مسئولان استان خیلی تلاش کردند و به وظیفه نظارتی‌ خود عمل کردیم. از همه کارگران عزیز و باشرافت واحدهای تولیدی و از مسئولان استان مرکزی می خواهم در کنار هم دنبال و پیگیر رونق تولید باشیم. باید مطالبات به حق صنفی کارگران که همین رونق تولید به هرشکل تأمین معاش کارگران است را دنبال کنیم.

مقدسی گفت: بنا شد دولت اختیار بیشتری را به استاندار بدهد و در 48 ساعت گذشته با 3 وزیر پیام‌هایی رد و بدل شد. وزیر تعاون این پیشنهاد را پذیرفتند و وزرای دیگر نیز این موضوع را بررسی می‌کنند.  از ظرفیت‌های قانونی در مجلس حتما استفاده می‌کنیم. اجازه سواستفاده و موج‌سواری را به رسانه‌های  خارجی و سیاسیون داخلی نمی‌دهیم و به دنبال مشکلات صنفی هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز