ساختمان‌های ناایمن و نوسازی شهری در "برنامه تهران۲۰"

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۳۱۸۳
برنامه " تهران 20" چهارم خرداد ماه، با حضور دکتر "مهدی عباسی" رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن پرداخت. همچنین در این برنامه طی ارتباط تلفنی با مهندس"هادی محضرنیا" سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص تاخیر در به‌روز رسانی سامانه تهران من گفتگو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر "مهدی عباسی" در پاسخ به سوال مجری برنامه با مضمون آن که چرا شفافیت ساختمان های ناایمن به سرانجام نمی رسد؟ توضیح داد: این طور نیست که هیچ اقدامی صورت نگرفته باشد. از 129 ساختمان بسیار پرخطر، تعدادی در مسیر ایمن سازی قرار گرفته، که با این حال هم از شرایط مطلوب فاصله دارد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران حادثه ساختمان متروپل آبادان را به مردم ایران و آبادان تسلیت گفت و افزود: طبق اطلاعات اولیه ای که بدست آوردم، تیم مدیریتی حاکم وقت به دلیل اولویت هایی نظیر توسعه شهری و رونق بخشی به شهر، روندکار را بدون توجه به استانداردهای لازم سرعت داده است و نتیجه ی عدم توجه به مراحل اصولی ساخت و ساز، فاجعه آفرین شد.

همچنین در این برنامه طی تماس تلفنی با مهندس"هادی محضرنیا" سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص تاخیر در به‌روز رسانی سامانه تهران من گفتگو شد.

به گفته وی تلاش می شود تا انتهای خرداد فاصله زمانیِ به روز رسانیِ ترددها به دو الی سه روز کاهش یابد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص به روز رسانی تسویه حساب های مالی سامانه تهران من نیز توضیح داد: در این زمینه هم اصلاحاتی درحال انجام است که کیف پول موجود در سامانه تهران من، به کیف پول جامع شهروندی تهران تبدیل شود تا در تمام سرویس ها قابل استفاده باشد و کاربران به توانند در لحظه پول خودشان کنترل کنند.

مهندس"هادی محضرنیا" افزود: برنامه داریم تا از این کیف پول علاوه بر قابل استفاده بودن برای کلیه وسایل حمل و نقل عمومی، در مراکزی مانند شهروند یا میادین میوه و تره بار به صورت یکپارچه قابل استفاده باشد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز