خانی: حضور ملی‌پوشان باعث ارتقا فنی رقابت‌های لیگ شده است

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۰۰۲۰۳
خانی: حضور ملی‌پوشان باعث ارتقا فنی رقابت‌های لیگ شده است
مدیراجرایی لیگ برتر و دسته یک پومسه گفت: سطح فنی رقابت‌ها پیشرفت کرده و حضور ملی‌پوشان در لیگ نیز باعث افزایش انگیزه در دیگر پومسه‌روها شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پریسا خانی مدیر اجرایی لیگ برتر و دسته پومسه در رابطه با برگزاری این لیگ اظهار داشت: نهمین دوره لیگ دسته یک پومسه و چهارمین دوره لیگ برتر با حضور بیش از 300 پومسه‌رو در سه بخش انفرادی، ابداعی و تیمی در حال برگزاری می‌باشد و استقبال نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. اولین دوره است که به عنوان مدیر اجرایی حضور دارم اما در سال‌های گذشته به عنوان مربی و بازیکن حضور داشتم و به نظرم امسال حضور بیشتر ملی‌پوشان به ارتقا فنی رقابت‌ها کمک نموده است.

وی در ادامه افزود: حضور بیشتر تکواندوکاران در لیگ این دوره بسیار خوشحال کننده است چراکه نشان می دهد علاقمندی بیشتر شده است و بیش از 90 درصد ملی پوشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و آن 10 درصد نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم‌ها را برعهده دارند.

خانی در رابطه با تاثیر مسابقات لیگ در آمادگی پومسه‌روها گفت: از زمانی که لیگ پومسه شروع به کار کرد، بازیکنان برای حضوری قدرتمندتر در مسابقات لیگ باید در تمرینات خود ممارست بیشتری داشته باشند که این موضوع باعث می‌شود از نظر فنی پیشرفت کنند و در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با توان بالاتری ظاهر شوند.

مدیر اجرایی لیگ پومسه تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان به خصوص در لیگ دسته یک که بازیکن سازی از این لیگ شروع می شود افزایش پیدا کرده بود و همچنین استقبال بیشتری را در رده‌سنی 18 تا 30 شاهد بودیم.

وی در پایان افزود: هر دوره از رقابت‌ها دارای نقاط ضعف و قوتی است که انشاا... سعی می‌کنیم در دوره‌های بعد این نقاط ضعف را به حداقل ممکن برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز