با حضور اساتید اتحادیه تکواندو آسیا؛

مراسم افتتاحیه سمینار بین‌المللی پومسه برگزار شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۰۹۷۹
مراسم افتتاحیه سمینار بین‌المللی پومسه برگزار شد
مراسم افتتاحیه سمینار بین‌المللی آموزشی فرم‌های جدید پومسه صبح امروز (دوشنبه) با حضور اساتید اتحادیه تکواندو آسیا ATU در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم افتتاحیه سمینار بین‌المللی آموزشی فرم‌های جدید پومسه، صبح امروز با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدارسیون تکواندو، محمد امین نامجو رییس کمیته آموزش، حافظ مهدوی رییس کمیته داوران، «بیونگ کی چانگ» معاون کمیته بازاریابی اتحادیه تکواندو آسیا، «تای سئونگ جئونگ» مدرس دوره بین‌المللی پومسه، «سو هن یان» مدیر آموزش بخش پومسه اتحادیه آسیا، «یئونگ هان هن»، «سنگ هی هن»، «یجین بنگ» و «یونجی کوآن» نمایندگان اتحادیه تکواندو آسیا در سالن خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

رییس فدراسیون تکواندو کشورمان ضمن خیرمقدم به مسئولان اتحادیه تکواندو آسیا گفت: حضور پومسه در بین رشته های رویداد معتبری مانند بازیهای آسیایی اعتبار جدیدی برای این رشته بوده و امیدوارم برگزاری این دوره به میزبانی ایران فصل جدیدی را برای نمایندگان کشورمان رقم بزند.

وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی یک شروع خوب برای پومسه‌روهای کشورمان است چراکه مسابقات پومسه در بیشتر رویداد‌های رسمی برگزار می‌شود و قطعا در سال‌های آینده پومسه جایگاه خود را تثبیت می‌نماید. در دو دوره مسابقات المپیک دانشجویان جهان که مدال آن از نظر ارزش و اعتبار با بازیهای المپیک برابری می کند، شاهد برگزاری رقابت های پومسه بودیم که امیدواریم در سال های آینده نیز شاهد حضور این رشته در بازیهای المپیک باشیم. از شما می‌خواهم از این فرصتی که اتحادیه تکواندو آسیا در اختیار ایران قرار داده است نهایت استفاده را ببرید.

پس از آن «بیونگ کی چانگ» معاون کمیته بازاریابی اتحادیه تکواندو آسیا در ادامه بیان کرد: اتحادیه تکواندو آسیا کشورهای زیادی را تحت پوشش خود دارد اما ایران را به عنوان اولین کشور برای برگزاری انتخاب کردیم و هدف از برگزاری این دوره آموزش فرم‌های جدید پومسه است.

معاون کمیته بازاریابی اتحادیه تکواندو آسیا افزود: ایران علاوه بر بخش کیوروگی در پومسه نیز دستاوردهای خوبی داشته و بسیار قوی عمل کرده و در جهان و آسیا از خود عملکرد خوبی بر جای گذاشته است. امیدوارم نفرات حاضر در این دوره فرم‌های جدید پومسه را به خوبی آموزش ببیند و در مسابقات سال 2018 بتوانند نتایج خوبی را همانند سابق کسب کنند.

همچنین «سو هن یان» مدیر آموزش بخش پومسه اتحادیه آسیا در پایان این مراسم گفت: از رییس فدراسیون تکواندو ایران و رییس کمیته آموزش برای فراهم کردن شرایط برگزاری این دوره تشکر می‌کنم. تمامی مسئولان اتحادیه تکواندو آسیا معتقد بودند که ایران باید اولین کشوری باشد که این دوره در آن برگزار می‌شود و حالا که در ایران هستم متوجه شدم علت اصرار آنها به دلیل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فدراسیون تکواندو و برگزاری منظم و دقیق این دوره از سوی ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز