اولویت من حمایت از قهرمانان هنرهای رزمی است؛

شوکتی: تمایلی برای ورود به انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ندارم

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۲:۱۰:۱۳
کد خبر: ۷۹۱۷۰۰
شوکتی: تمایلی برای ورود به انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ندارم
فعال اقتصادی و قهرمان اسبق رشته کیوکوشین در پاسخ به سوالی در مورد ورودش به عرصه ریاست فدراسیون کاراته اظهار داشت: تمایلی برای کاندیداتوری فدراسیون کاراته ندارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شیهان عباس شوکتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت بنده حمایت از قهرمانان هنرهای رزمی و فراهم ساختن شرایط لازم برای شکوفایی و افتخارآفرینی این قشر مظلوم می‌باشد.

وی یکی  از عوامل اصلی موفقیت های یک فدراسیون را ثبات مدیریت دانست و گفت: کاراته نیازمند ثبات مدیریتی است و از جمله عوامل موفقیت فدراسیون هایی مانند: والیبال، ووشو و تکواندو حضور مدیریت با ثبات و فاصله گرفتن از حاشیه در آنها بوده است.

شوکتی با اشاره به شرایط حساس رشته کاراته، اظهار داشت: کاراته مسیر سختی برای رسیدن به المپیک توکیو ۲۰۲۰  در پیش دارد. فرجی نزدیک به دو سال رئیس فدراسیون کاراته بود و به خاطر قانون بازنشستگی در اوج موفقیت ،  خداحافظی زودهنگام و تلخی را با مدیریت فدراسیون کاراته داشت.  این فدراسیون بارها و بارها توانایی های خود را در میادین مختلف ثابت کرده و اکنون که به عنوان یک رشته المپیکی در تلاش برای کسب سهمیه است، مسئولان ورزش باید حمایت کنند.

ایشان به سرپرستی محسن آشوری در فدراسیون کاراته هم پرداخت و گفت: این موضوع جای خرسندی دارد. بالاخره محسن آشوری سالها در پست دبیری فدراسیون کاراته حضور داشته و قطعا اشراف کاملی بر امور مدیریتی این فدراسیون دارد. امیدوارم هر کسی که سکان هدایت این فدراسیون را در دست می‌گیرد، تجارب آشوری را نادیده نگیرد و از آن بیشترین بهره‌وری را در جهت اعتلای رشته مدال‌آور کاراته داشته باشد.

وی گفت: امیدوارم کسی که شایسته باشد به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شود. با توجه به اینکه کاراته برای نخستین‌بار المپیکی شده بنابراین باید هر چه سریع‌تر وضعیت مسئولیت فدراسیون تعیین تکلیف شود و زمان زیادی را از دست ندهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز