بهترین نوشیدنی برای بیماران دیابتی چیست؟

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۰۲۹۲
در یک تحقیق نشان داده شده بیماران دیابتی که به مدت ۴۰ روز، روزانه یک گرم دارچین به رژیم غذایی معمول خود افزودند، میزان قند خون، کلسترول و چربی‌ خون آنها تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ چای دارچین مخلوطی از دو ماده غذایی یکی چای و دیگری دارچین می‌باشد. دارچین خواص زیادی دارد، در یک تحقیق نشان داده شده بیماران دیابتی که به مدت ۴۰ روز، روزانه یک گرم دارچین به رژیم غذایی معمول خود افزودند، میزان قند خون، کلسترول و چربی‌ خونشان تا ۳۰ درصد کاهش یافت و کاهش میزان کلسترول، قند و چربی خون در بیماران دیابتی تاثیر مفیدی در بهبود سلامتی دارد.

افزودن مقدار کمی دارچین به چای، آب پرتقال یا غلات مفید است. با جوشاندن آب با یک تکه دارچین به راحتی می‌توان چای دارچینی نیز تهیه کرد.

شما می‌توانید با نوشیدن یک فنجان چای دارچین تب را به سرعت پایین آورده همچنین دارچین بهترین دارو برای درد‌های عضلانی است و برای رفع درد به کار می‌رود.

اثر آن آرام‌کننده و نشاط‌بخش است و باعث گشوده شدن رگ‌ها می‌شود و در گردش خون اثری مثبت دارد و بدن را در مقابل امراض مصون نگه می‌دارد و می‌توان گفت اثر پنی‌سیلین و آنتی‌بیوتیک را داراست، پس پیشنهاد می‌شود اگر سرما خوردید یا ضعف شدید داشتید، مصرف یک فنجان چای دارچین را در روز فراموش نکنید. پس اگر چای معمولی نیز می‌نوشید آن را با یک قطعه پوست دارچین به هم بزنید تا طعم چایتان را بهتر کند.

منبع: شمانیوز

نظر شما
پرونده ویژه