مگس های بن سلمان بلای جان فلسطینی ها!

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۴۳۶۲
مگس های بن سلمان بلای جان فلسطینی ها!
مگس های الکترونیک عربستان به فرماندهی ولی عهد سعودی، با راه اندازی هشتگ هایی شروع به تبلیغ طرح سازش با رژیم صهیونیستی کرده اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ مگس های سعودی در ابن هشتگ به ملت و آرمان و رهبران و حامیان فلسطین حمله کرده و فلسطینی ها را به قدرنشناسی و ناسپاسی متهم کرده اند.

این حمله سازمان یافته با حمایت و پشتیبانی محافل رسمی کشورهای حاشیه خلیج فارس برای از بین بردن حساسیت مردم در قبال آرمان فلسطین به خصوص در عربستان سیر شتابنده تری به خود گرفته است. هدف از این طرح گسترده، ایجاد ائتلاف های خطرناک و ترسناکی برای فروختن آرمان و حقوق و مقدسات و خاک فلسطین است. آنها می کوشند با چنگ زدن به این روش، اهتمام مردم به مسأله فلسطین را از بین برده و هر گونه مقاومت در برابر تحریف حقایق یا اهانت به ملت فلسطین یا عادی سازی روابط را از بین ببرند.

بن سلمان: آرمان فلسطین اولویت ما نیست

نابودی آرمان فلسطین یکی از اهداف سیاسی بن سلمان است؛ وی بارها اعلام کرده بود که آرمان فلسطین اولویت دولت عربستان نیست و حوادث چند روز اخیر ثابت کرد که آرمان فلسطین به واقع دغدغه عربستان نیست. این کشور آسمان خود را به روی همه پروازها به امارات و از آن به نقاط دیگر از جمله هواپیماهای صهیونیستی باز کرده است. علاوه بر این، پیام های تهدیدآمیزی برای رهبران و سران فلسطین فرستاد.

به گفته منابع عالی رتبه، بن سلمان به تازگی در تماس تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی خواست دست از انتقاد و حمله به امارات و توافق سازش این کشور با رژیم صهیونیستی بردارد و هر گونه اعتراض یا واکنش منفی به این اقدام را در فلسطین مهار کند.

این منابع همچنین فاش کردند که بن سلمان وعده داده است که سناریوی جدیدی را با عنوان "طرح صلح و عادی سازی روابط کشورهای عربی" آماده و آن را جایگزین طرح صلح عربی خواهد کرد. وی گفت که این طرح جدید با قدرت دنبال می شود و فلسطین هم باید به آن بپیوندد. این منابع خاطرنشان کرده اند که طرح مشترک عربی، آمریکایی و صهیونیستی – که عربستان ارائه خواهد کرد – در ابعاد مختلفی دنبال خواهد شد و تحرکات و رایزنی های گسترده و فشرده ای برای اجرای ان صورت خواهد گرفت.

بنابراین نوک پیکان حمله الکترونیکی بن سلمان، مخالفان طرح موسوم به سازش در جهان عرب را نشانه گرفته است کما اینکه اطلاعاتی که از طرح سناریوهای ویران گر علیه آرمان فلسطین به بیرون درز کرده است نشان می دهد که باید منتظر تحولات گسترده ای در روند سازش جهان عرب و خیانت به خاک و مقدسات اسلامی از جمله مسجد الاقصی باشیم. کل این فرآیند به نفع نتانیاهو – که در آستانه شکست قطعی است - و ترامپ – که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است - خواهد بود. در طرف مقابل، فلسطین در محاصره و تحریم است و رهبران آن پیوسته تهدید می شوند و نامه های به اصلاح نصحیت جویانه دریافت می کنند تا به این ترتیب به حاشیه رانده شده و مجبور به پذیرش طرح ها و راه حل های سازشکارانه ای می شوند که در اصل پوششی برای سازش های هر چه بیشتر با رژیم صهیونیستی و حذف کامل آرمان فلسطین و نابودی حقوق ملت فلسطین برای همیشه خواهد بود.

منبع:العالم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز