بلایای موبایل‌های هوشمند بر سر بدن

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۱۶۱۰
بلایای موبایل‌های هوشمند بر سر بدن
به گفته متخصصان کایروپراکتیک، خم کردن سر برای استفاده از تلفن به ستون فقرات فشار وارد می‌کند - ولی این تنها چیزی نیست که دستگاه‌ها به ما آسیب می‌رسانند و ما را تغییر می‌دهند.

به گزارش برنا؛ فرض کنید گوشی خود را در زاویه ای نگه می دارید که باعث می شود سر خود را 60 درجه پایین بیاورید. این تقریباً 27 کیلوگرم (60 پوند) به وزن ستون فقرات شما اضافه می کند. حالا تصور کنید که هر روز چند ساعت این کار را انجام دهید.

از سوی دیگر استفاده زیاد از تلفن همراه می تواند انگشت شست دست ما را تحت تاثیر قرار دهد. وضعیتی که در آن انگشت شست در اثر ارسال پیام کوتاه طولانی مدت ملتهب می شود یا درد می گیرد.

یکی دیگر از آسیب های تلفن همراه به دلیل نور صفحه آن است. نور آبی ساطع شده از تلفن ها می تواند در تولید ملاتونین اختلال ایجاد کند.

همچنین فشار چشم ناشی از استفاده طولانی مدت را به این لیست اضافه کنید.

چند سال پیش عنوان شد انسان ها در حال رشد خارهای استخوانی در پایه جمجمه خود هستند تا با تمام وضعیت های وحشتناک مربوط به تلفن مقابله کنند.

مشکل نحوه نشستن به راحتی قابل اصلاح است. می توانید یک کشش ساده انجام دهید، جایی که انگشتان خود را پشت سر خود قفل کنید و آرنج خود را به دیوار نگه دارید.

یا می توانید سعی کنید تلفن خود را هم سطح چشم نگه دارید تا فشار روی ستون فقرات خود را کاهش دهید. یا تلاش بیشتری برای فعال ماندن در طول روز انجام دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز