جنجال جدید رونالدو؛ درگیری به خاطر عکس یادگاری!+تصاویر

۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۷۰۹۴۰
جنجال جدید رونالدو؛ درگیری به خاطر عکس یادگاری!+تصاویر
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی با الخلیج رفتاری تند و دور از انتظار با یکی از اعضای تیم حریف داشت.

به گزارش برنا؛ اوضاع برای کریستیانو رونالدو در عربستان خیلی مساعد نیست. او در کنار ناکامی در کسب قهرمانی رقابت‌های مختلف با تیم جدیدش طی هفته‌های اخیر حواشی متعددی را نیز پشت سر گذاشته است. واکنش ناپسند به تماشاگرانی که لیونل مسی را تشویق می‌کردند، درگیری لفظی با کادر فنی بعد از بازی و شایعات خانمان برانداز در مورد زندگی شخصی بخشی از این حواشی هستند که در بازی شب گذشته مقابل الخلیج یک مورد دیگر به آنها اضافه شد.

کریستیانو رونالدو بعد از تساوی 1-1 النصر مقابل الخلیج برخورد تند و دور از انتظاری با یکی از اعضای تیم حریف داشت که سعی می‌کرد با او عکس یادگار بگیرد.

ستاره پرتغالی النصر بعد از پایان بازی شب گذشته تیمش با درخواست‌های متعددی از سوی بازیکنان حریف برای تعویض پیراهن مواجه شد و در نهایت با یکی از این درخواست‌ها موافقت کرد. او بعد از این کار قصد ترک زمین و ورود به رختکن را داشت که حاشیه ساز شد.

1873080

1873081

یکی از اعضای تیم الخلیج که به گفته دیلی میل جزو تدارکات این تیم بود سعی داشت پیش از ورود رونالدو به رختکن با او عکس یادگاری بگیرد اما با واکنشی نه چندان دوستانه از سوی ستاره النصر غافلگیر شد که با عصبانیت دست او را پس زده و حاضر به گرفتن سلفی نشد.

رونالدو مقابل الخلیج شب ناامید کننده ای را سپری کرد. او یک گل در جریان بازی به ثمر رساند که به علت آفساید مردود اعلام شد. با تساوی این هفته فاصله النصر با الاتحاد در صدر جدول رده بندی لیگ عربستان به 5 امتیاز رسید تا امیدهایش برای قهرمانی کمتر از قبل شود. فابیو مارتینز تنها چهار دقیقه بعد از شروع بازی الخلیج را که در خطر سقوط قرار دارد از حریف پیش انداخت اما آلوارو گونزالس خیلی زود در دقیقه 17 گل تساوی را برای النصر به ثمر رساند.

رونالدو از زمان انتقال به النصر طی 13 بازی لیگ 12 گل به ثمر رسانده است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که او از شرایط موجود راضی نیست و به دنبال جدایی در پایان فصل است.

به گزارش ال ناسیونال، احتمال بازگشت رونالدو به مادرید در تابستان وجود دارد؛ خود این ستاره پرونده حضور در رئال را بسته شده می‌داند اما همسرش جورجیا نسبت به بازگشت به اسپانیا مشتاق است. رونالدو بهترین دوران ورزشی خود را در رئال سپری کرد و طی 438 بازی 451 گل به ثمر رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز