پوسترهـای «ضدظریـف» کجا تولیـد می‌شوند؟

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۸:۵۶
کد خبر: ۲۷۵۴۶۷
پوسترهـای «ضدظریـف» کجا تولیـد می‌شوند؟
منتقدان پوسترهایی طراحی کرده اند که ماهیت ضد ظریف دارد و در اغلب آنها برخوردهایی تقریبا توهین آمیز با مذاکره کننده ارشد کشورمان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیتنا نوشت: در جدیدترین تحول در این مورد پس از پایان مذاکرات هسته ای در لوزان منتقدان پوسترهایی طراحی کرده اند که ماهیت ضد ظریف دارد و در اغلب آنها برخوردهایی تقریبا توهین آمیز با مذاکره کننده ارشد کشورمان صورت گرفته است.

اقدامی که البته برای اولین بار نیست که تجربه می شود. محمد جواد ظریف در ادوار قبلی مذاکرات با پوسترهایی این چنین در فضای مجازی روبرو شده و با اندکی تخفیف در سطح شهر نیز با تابلوهایی مواجه شده بود که نیمی از صورت بریده شده او را مقابل یک فرد آمریکایی در حال مذاکره به شکلی خاص نشان می داد.

 علاوه بر انتشار پوسترهای توهین آمیز درباره محمد جواد ظریف این روزها باردیگر منتقدان در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر توهین آمیزی درباره وزیر امورخارجه کشورمان کرده اند در برخی از این تصاویر محمد جواد ظریف را با مقامات دوران قاجار مقایسه کرده اند و در برخی دیگر او را در مواجهه با وزیر امورخارجه آمریکا به شکلی تحقیر آمیز به تصویر کشانده اند.

نظر شما
پرونده ویژه