مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان:

جلسات مشاوران وزرا در تدوین برنامه های راهبردی موثر است

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۰:۴۰
کد خبر: ۲۷۹۳۱۵
رییس کارگروه فرهنگی شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با تأکید بر ارتباط مثبت و خوب دفتر ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با بنیاد گفت: برنامه ها و جلسات شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران در تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی و در نهایت تهیه یک برنامه جامع فرهنگی موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد خرم، مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، گفت: نخستین اقدام ما در سال جاری آماده سازی سند برنامه یک ساله امور ایثارگران این وزارتخانه به منظور پیگیری اهداف به صورت راهبردی و تنظیم سندچشم انداز 5 ساله برای این دفتر است.

خرم با تاکید بر اینکه سال 94 را با شعار «برنامه محوری» آغاز کرده ایم، گفت: هدف حوزه امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در سال جاری داشتن عملکردی برنامه محور است؛ ما نیز بر آنیم تا برنامه ریزی های راهبردی این دفتر را نسبت به سال گذشته به نحو بهتری افزایش دهیم.

مشاور امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان افزود: ما سندچشم انداز 5 ساله خود را بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تنظیم کرده ایم. ارسال پیشنهادهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تدوین قانون پنج ساله ششم نیز در دستور کار ما قرار گرفته است که با توجه به اتمام برنامه پنجم توسعه در سال جاری و تنظیم برنامه ششم از سوی دولت در حال تشکیل کارگروه هایی در حوزه ایثارگران هستیم تا بهترین پیشنهادات را برای برنامه ششم ارائه دهیم.

خرم با اشاره به اینکه از جمله فعالیت های ویژه سال گذشته دفتر ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، اجرایی کردن ماده 51 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بود، گفت: این ماده قانونی اجازه پرداخت 25 درصد فوق العاده ایثارگری به ایثارگران و فرزندان شاهد را می دهد که با مساعدت دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و تلاش های این حوزه در وزارت ورزش و جوانان اجرایی شده است.

رییس کارگروه فرهنگی شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با تشکر از رهنمودها و همکاری های حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تاکید بر ارتباط مثبت و خوب دفتر ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با بنیاد در رابطه با پیگیری امور فرهنگی دستگاه های اجرایی در حوزه ایثارگران، گفت: جلسات شورای مشاورین وزرا در سال گذشته با حضور مسئولان بنیاد به طور کامل و مستمر برگزار شد که امیدواریم این جلسات در سال جاری نیز همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

خرم در ادامه ابراز امیدواری کرد که با همکاری های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رحیمی نسب، دبیر شورای مشاورین وزرا، برنامه های جامع و هدفمندی در حوزه فرهنگی خانواده های ایثارگران دستگاه های اجرایی طرح ریزی و عملیاتی شود.

رییس کارگروه فرهنگی شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با اشاره به اینکه جلسات شورای مشاورین وزرا در سال 93 روزهای دوشنبه پایانی هر ماه برگزار می شد، اظهار داشت: ادامه برنامه ها و جلسات این شورا می تواند در تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی و در نهایت تهیه یک برنامه جامع فرهنگی موثر باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز