احمد بخشایش اردستانی:

دولت روحانی را موفق می دانم

۱۳۹۴/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۹:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۷۶۸
دولت روحانی را موفق می دانم
دولت یازدهم کمتر در بحث اقتصادی وارد شده است و همین علت به وجود آمدن رکود شده که در مقابل تورم هم بالا نرفت و در کشور ثبات حاکم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرجام نیوز نوشت: احمد بخشایش اردستانی، نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت یازدهم در دوسال گذشته گفت: آرامشی که مردم در انتظار آن هستند که پس از توافق هسته ای رخ می دهد، از آثار مثبت این دولت است.

وی با اشاره به تنش های موجود در دولت گذشته، افزود: در دولت گذشته میکروفن و رسانه های ارتباطی در اختیار نخبگان بوده و بسیاری از نخبگان و دانشگاهیان با دولت مخالف بودند، هر روز شاهد فضای استرس زایی بودیم که در این دوره وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دولت یازدهم در سیاست داخلی مشکلات را به خوبی شناسایی کرده، تاکید کرد: دولت می داند که هم تورم وجود دارد و هم رکود؛ برای پایین آوردن تورم تلاش هایی کرده است که البته تاکنون نتوانسته؛ اما از رشد فزاینده قیمت ها نیز جلوگیری کرد.

وی گفت: در این دوره دولت کمتر در بحث اقتصادی وارد شده است و همین علت به وجود آمدن رکود شده که در مقابل تورم هم بالا نرفت و در کشور ثبات حاکم شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ضعف دولت یازدهم را در بحث نبود اشتغال و بیکاری دانست و خاطر نشان کرد: باید برای جوانان و اشتغال آنان بسترسازی کرد؛ اما دولت امیدوار است از طریق توافق هسته ای، بسترهای سرمایه گذاری فراهم شود و به خصوص سرمایه گذاری خارجی می تواند به تولید داخلی رونق دهد.

وی در خاتمه گفت: در کل دولت روحانی را موفق می دانم و توانست آرامشی نسبی را در فضای کشور حاکم کند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز