پشت پرده عدم حضور نماینده دولت در گفتگوی ویژه خبری

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۳:۲۹:۰۷
کد خبر: ۳۱۴۳۸۱
پشت پرده عدم حضور نماینده دولت در گفتگوی ویژه خبری
زاکانی به تنهایی اظهاراتی علیه برجام و مذاکرات هسته ای عنوان داشت و مانند هفته نامه تحت مدیریتش، یکطرفه حرفهای خود را علیه برجام اعلام کرد بدون آنکه حرفهای طرف مقابل را نیز لحاظ کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، تدبیر24 نوشت: برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته در حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار نماینده دولت از پشت درب استودیو، به خانه برگشت!

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 گفتگوی ویژه خبری که امشب قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس کمیته بررسی برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی قبل از پخش با بهانه جویی زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.
زاکانی که از مخالفان سرسخت برجام و توافقات هسته ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری اعلام می کند حاضر نیست در برابر دکتر بعیدی نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد! 
مسئولین برگزاری برنامه نیز در اقدامی توهین آمیز، از دکتر بعیدی نژاد که با اصرار فراوان وی را برای گفتگو دعوت کرده بودند، عذرخواهی می کنند و به او می گویند در فرصتی دیگر میزبان او خواهند بود!
گفتگوی ویژه خبری شب گذشته با اجرای حسین رنجبران در حالی روی آنتن رفت که زاکانی به تنهایی اظهاراتی علیه برجام و مذاکرات هسته ای عنوان داشت و مانند هفته نامه تحت مدیریتش، یکطرفه حرفهای خود را علیه برجام اعلام کرد بدون آنکه حاضر باشد حرفهای طرف مقابل را نیز لحاظ نماید.
این اولین بار نیست که برنامه های سیاسی و زنده رسانه ملی به طور کامل زیر سایه نقشه و نگاه دلواپسان طراحی و اجرا می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز