دزدی‌های سریالی پدرشوهر و عروس

۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۰۸:۲۹:۲۵
کد خبر: ۳۷۲۱۱۹
پدرشوهر و عروس که دست به سرقت‌های سریالی می‌زدند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از ایران، سرهنگ حجت نیک‌مرام رئیس پلیس مشهد با اعلام این خبر گفت: مرحله دیگری از عملیات گسترده امنیت محله محور با بررسی گزارش‌های مردمی به مرکز 110 در دستور کار تیم دایره آگاهی کلانتری آبکوه مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله نخست این عملیات ضربتی، پلیس خانه‌ای در خیابان نوید که مخفیگاه اعضای باند خانوادگی سرقت بود را با هماهنگی قضایی به طور ضربتی پاکسازی کرد. 

وی گفت: در این عملیات ضربتی با کشف مقادیر زیادی وسایل و لوازم یدکی خودروهای سرقتی اوراق شده مرد 59 ساله که سردسته باند بود به همراه عروس جوانش دستگیر شدند.

جست‌و‌جوهای پلیسی برای دستگیری پسر این خانواده که همدست پدرش بوده است ادامه دارد.  رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این عملیات ضربتی یکی از دزدان حرفه‌ای که اقدام به سرقت خودرو‌های سنگین و باز کردن وسایل و قطعات یدکی از خودرو‌ها می‌کرد نیز شناسایی و دستگیر شد. 

این جوان 37 ساله که دارای چندین سابقه کیفری است در حالی دستگیر شد که یک خودروی مینی بوس را از منطقه سیدی مشهد سرقت کرده و در حوالی جاده قدیم قوچان مشغول باز کردن وسایل و قطعات خودرو بود.

وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از مجرمان ادامه دارد، گفت: همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس پشتوانه محکمی برای برقراری نظم و انضباط اجتماعی است که منجر به پایداری امنیت عمومی می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز