حمایت های اخیر از سیاست های وزیر ورزش و جوانان؛

ایجاد امید به ورزش پاک

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱:۲۹
کد خبر: ۴۲۴۵۰۳
ایجاد امید به ورزش پاک
هنوز یک هفته از اعلام حمایت الیاس حضرتی و تقدیر از زحمات وزیر ورزش و جوانان در مبارزه پیگیر با فساد در ورزش نگذشته بود، که نماینده دیگر مجلس محمد رضا تابش نیز با اذعان به عملکرد مثبت محمود گودرزی نسبت به ساماندهی ورزش کشور و تایید مبارزه پیگیر وزیر ورزش و جوانان با فساد سازمان یافته در ورزش کشور، به تایید سیاست های وی در پیشبرد اهداف ورزش پاک، پرداخت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، راستان نیوز نوشت: تحلیل موضوع شاید فراتر از حمایت یا تایید دو نماینده با وجهه سیاسی مشخص در مجلس باشد. با وجود شناخت کافی نمایندگان طیف جدید راه یافته به مجلس از سوابق کاری و سیاسی وزیر ورزش و جوانان؛ شاید عدم دخالت دادن دیدگاه های سیاسی در امور ورزش توسط محمود گودرزی، برای بسیاری ناشناخته باقی مانده باشد.

با تغییرات عمده ای که در مجلس شورای اسلامی پس از انتخابات ۹۴ به وقوع پیوست و موجب شد برخی از نمایندگان که از ورزش برای اهداف سیاسی، مالی و شهرت موجود در این پدیده اجتماعی پر مخاطب، بهره برند؛ دیگر در مجلس جدید حضور نداشته باشند و جای خود را به کسانی دهند که علاوه بر دغدغه های کلان کشور، نگاهی خیرخواهانه و بدون چشم داشت به ورزش داشته باشند؛ و این روند، یکبار دیگر اذهان را به پیشرفت ورزش کشور امیدوار می سازد.

شناخت موجود نزد نمایندگان جدید و نمایندگانی که مجدد رای ملت را به دست آوردند از وزیر ورزش، و موضوع اصلی که ورزش کشور سال ها ست از آن رنج می برد، یعنی در آمیخته شدن پیچیده فساد با ورزش خصوصا ورزش پر مخاطب فوتبال، این نوید را می دهد که وی بیشتر از گذشته بتواند در پیاده کردن سیاست هایش موفق باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز