بدنبال شوخی با ترامپ؛

ماموران مخفی به سراغ کمدین معروف آمریکایی رفتند

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۵:۰۶
کد خبر: ۷۲۴۱۰۱
'جان ملندز' کمدین آمریکایی پس از آنکه اعلام کرده بود موفق شده دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را فریب دهد و با او گفتگوی تلفنی انجام دهد، جمعه شب با انتشار توییت هایی اعلام کرد که ماموران مخفی به سراغش رفته اند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری آمریکایی 'هیل'، ملندز در توییتر نوشت: 'ماموران مخفی به درب خانه ام آمده اند. به گمانم دوست قدیمی ام دونالد می خواهد ادامه بدهد، گوش به زنگ باشید'. 
ملندز روز جمعه با اعلام اینکه خودش را به جای سناتور دمکرات ' باب منندز' جا زده و با ترامپ درباره موضوع مهاجرت گفتگوی تلفنی کوتاه انجام داده است، خبر ساز شده بود. 
وی در توییت دیگری از ماموران مخفی انتقاد کرد و تلاش آنها برای دستگیری خودش را 'باورنکردنی' دانست و نوشت که ماموران باید 'جرد کوشنر' داماد و مشاور ترامپ را دستگیر کنند که تماس او را به ترامپ وصل کرده بود.
این کمدین آمریکایی اعلام کرد که در را به روی ماموران باز نکرد و آنها نیز بدون بازداشت او محل را ترک کردند اما همسایه ها گفتند که ماموران مدارک خود را نشان دادند. 
بر اساس گزارش ها، این طنزپرداز آمریکایی در تماس تلفنی با رئیس جمهوری این کشور خود را به عنوان یک سناتور دمکرات جا زده و پیرامون مسائل جاری این کشور با وی گفت و گو کرده بود. وی در یک فایل صوتی از این تماس که آن را در اینترنت منتشر کرد، با کاخ سفید تماس گرفت و خواستار گفت و گوی تلفنی 'باب منندز' سناتور دمکرات از ایالت نیوجرسی با ترامپ شد. پس از هماهنگی های منشی کاخ سفید، در حالی که ترامپ در هواپیمای ایر فورس وان بود با تلفن این طنزپرداز تماس گرفته و او را به تلفن ترامپ وصل کردند.
ترامپ طی این گفت و گو در حالی که هویت دروغین این طنزپرداز را باور کرده و وی را «باب» خطاب می کرد، به پرونده فساد اخلاقی او در سنا اشاره کرده و تبرئه شدن وی را تبریک گفت. رئیس جمهوری آمریکا وضعیت اتهام ها علیه این سناتور را 'غیرعادلانه' توصیف کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز