صلاح، پسر خاشقچی عربستان سعودی را ترک کرد

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۱:۱۳
کد خبر: ۷۶۹۰۴۰
صلاح، پسر خاشقچی عربستان سعودی را ترک کرد
شبکه خبری cnn در خبری فوری اعلام کرد صلاح، پسر خاشقچی عربستان سعودی را ترک کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و فرزندش محمد ولیعهد سعودی دو روز پیش صلاح فرزند جمال خاشقجی و یکی دیگر از بستگانش را در کاخ یمامه ملاقات کردند.

هنوز لحظاتی از انتشار عکس‌های دیدار محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و فرزند جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد رژیم سعودی نگذشته بود که کاربران عربستانی و غیر عربستانی به آن واکنش نشان دادند.

خاشقچی روزنامه نگار معارض سعودی 2 اکتبر(برابر با 10 مهرماه) پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد، عربستان سعودی شنبه (۲۸ مهر) ۱۸ روز بعد از ناپدید شدن «جمال خاشقچی» اعلام کرد وی داخل ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شده است.

پیش از این بسیاری از مقامات و رسانه های غربی به نقش بن سلمان در قتل خاشقچی اشاره کرده بودند؛ جان ساورز، رئیس سابق اطلاعات خارجی بریتانیا، می‌گوید همه شواهد حاکی از مسئولیت محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، در پرونده قتل شدن جمال خاشقجی است.

«وال استریت ژورنال» نظر ترامپ را درباره دست داشتن «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی در موضوع قتل این روزنامه‌نگار جویا شد؛ رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال گفت: «خوب، شاهزاده (محمد بن سلمان) در حال حاضر اداره امور آنجا (عربستان سعودی)را انجام می‌دهد و او کارها را می‌چرخاند و در نتیجه اگر کسی (مسئول پرونده خاشقچی) باشد، او خواهد بود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز