استاد حقوق دانشگاه هاروارد:

گزارش مولر برای ترامپ ویران‌کننده خواهد بود

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۴:۳۲
کد خبر: ۷۸۰۱۰۰
گزارش مولر برای ترامپ ویران‌کننده خواهد بود
آلن درشویتز از حامیان پر و پا قرص رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا، هشدار داد گزارش نهایی مولر از نظر سیاسی برای ترامپ ویران‌کننده خواهد بود.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، آلن درشویتز، استاد حقوق دانشگاه هاروارد و از حامیان پر و پا قرص رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور آمریکا، در گفتگو با شبکه «ای بی سی نیوز» این کشور، هشدار داد گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیقات درخصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، از نظر سیاسی برای دونالد ترامپ ویران‌کننده خواهد بود.

درشویتز در این باره گفت احتمال کمی وجود دارد که مولر شخص ترامپ را متهم کند، بلکه او حقایق را درخصوص پرونده تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ و روس‌ها برملا خواهد کرد. او افزود رئیس جمهور آمریکا از نظر قانونی در زمینه روابط تجاری‌اش آسیب پذیری بیشتری دارد.

درشویتز که به طور مرتب در برنامه های تلویزیونی حاضر می شود و به دفاع از رئیس جمهور آمریکا می پردازد، افزود هنوز مشخص نیست که آیا متیو ویتاکر، سرپرست وزارت دادگستری آمریکا، گزارش نهایی مولر را به صورت علنی منتشر خواهد کرد یا خیر. اگر این گزارش علنی شود، تیم حقوقی ترامپ نیز بی درنگ دفاعیه ای را در این باره منتشر خواهد کرد.

استاد حقوق دانشگاه هاروارد تصریح کرد: فکر می کنم گزارش (مولر) برای رئیس جمهور ویران‌کننده خواهد بود. می دانم که اعضای تیم حقوقی رئیس جمهور در حال آماده کردن پاسخ خود به گزارش مولر هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز