منابع اطلاعاتی ترامپ سوراخ است!

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۴:۱۹
کد خبر: ۷۹۶۸۶۹
ترامپ بار دیگر بر مواضع تکراری و غیر مستند خود برای فرار رو به جلو و پرهیز از رو به رو شدن با واقعیات این روزهای آمریکا تاکید کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ درحالی که بیش از دو هفته از تعطیلی دولت امریکا می گذرد ترامپ امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد اگر این تعطیلی چند سال هم طول بکشد از موضعش کوتاه نخواهد آمد. این در حالی است که در سایه تعطیلی دولت در آمریکا مردم این کشور تنها از خدمات اساسی بهره مند هستند و دورنمای این مساله کابوسی چون قیام "جلیقه زردهای فرانسه" را برای ترامپ البته درخیابان های آمریکا تداعی می کند.

در همین حال ترامپ در پاسخ به سوالی درباره ایران مدعی شد: وضع ایران خوب نیست، خروج من از موافقتنامه هسته‌ای وحشتناک با ایران تاثیر عظیمی بر ایران داشته است.

ترامپ اضافه کرد: آن ها نیروهایشان را از همه جا بیرون می‌کشند. وضعشان خوب نیست. آنها در پی مذاکره هستند. البته ترامپ مشخص نکرد ایران از کجا خارج شده و یا حتی وعده خروج داده است؟

او همچنین روشن نکرد مبتنی بر چه اطلاعاتی مدعی است وضع ایران خوب نیست؟ و مبتنی بر چه سندی می گوید ایرانی ها در پی مذاکره با او هستند؟ به باور کارشناسان تاکید بر این مواضع تکراری و غیر مستند از سوی ترامپ بیشتر با هدف فرار به جلو و پرهیز از رو به رو شدن با واقعیات این روزهای آمریکا صورت می پذیرد.

سرخوردگی ترامپ از اعلام عجولانه خروج از سوریه، تعطیلی دولت در آمریکا، مواجهه با نمایندگانی از حزب دموکرات که برای هر اقدام ترامپ او را مواخذه می کنند و بلاخره موثر واقع نشدن تحریم های ترامپ علیه ایران و متاثر از آن عدم تسلیم ایران در پذیرش مذاکره با آمریکا دلایل پریشان گویی های رییس جمهور آمریکا است و البته مهم تر از همه این دلایل سوراخ بودن منابع اطلاعاتی ترامپ و در عین حال سوءاستفاده اطرافیان او از آستانه تحریک پذیری بالای ترامپ در این میان نقشی بسیار اساسی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز