انتشار خاطرات یک بیوه داعشی و روایت او از نحوه آشنایی با همسر تروریستش

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۰:۲۰
کد خبر: ۸۱۵۶۰۲
روزنامه دیلی میل خاطرات یک بیوه داعشی آلمانی و نحوه پیوستن او به این گروه تروریستی را منتشر کرد.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل، خاطرات یک بیوه داعشی آلمانی را منتشر کرد که شب عروسی خود را در اتاق شکنجه سپری کرد.

این زن آلمانی ترکیه‌ای الاصل که «دریا» نام دارد، گفته است در دوره‌ای حساس از زندگی خود که دچار یأس و سرخوردگی شده بود، برای جستجوی حقیقت به سوریه سفر کرد!

این زن ۲۶ ساله داعشی اعلام کرد وی از طریق اینترنت با مردی آلمانی آشنا شد و او، وی را به سوی داعش سوق داد؛ بطوری که از طریق مرزهای ترکیه به سوریه سفر و در آنجا با آن مرد آلمانی ازدواج کرد.

وی در ادامه گفت اتاقی که شب ازدواج خود را در آنجا سپری کرد، به نام اتاق شکنجه شناخته می‌شده، در آنجا زنجیرها، ابزارهای شکنجه وجود داشته و دیوارهای آنجا آغشته به خون بوده است.

زن داعشی آلمانی که شب عروسی خود را در اتاق شکنجه سپری کرد+ تصاویر

دریا پس از سوریه به همراه همسرش به عراق سفر کرد و در سال ۲۰۱۵، فرزند پسرشان متولد شد، اما زندگی ناپایدار آنها سبب شد به سرعت از یکدیگر جدا شوند. او پس از آن با یکی دیگر از سرکرده‌های معروف داعش به نام «صلاح الدین بلژیکی» ازدواج کرد ولی دیری نپایید که همسر دوم وی در حملات هوایی آمریکا به هلاکت رسید.

دریا سپس پیش همسر آلمانی سابق خود باز می‌گردد، اما وی نیز پس از مدتی به جرم جاسوسی علیه داعش، پس از محاکمه‌ از سوی عناصر تروریستی اعدام می شود.

زن داعشی آلمانی که شب عروسی خود را در اتاق شکنجه سپری کرد+ تصاویر

این بیوه داعشی پس از کشته شدن همسر نخست خود، با کمک قاچاقچیان انسان خود را به مرزهای ترکیه - سوریه رساند و پس از آن در ترکیه بازداشت شد. وی تابستان ۲۰۱۷ تحویل دولت آلمان شد.

این بیوه داعشی اکنون به همراه پنج عضو دیگر داعش که از سوریه بازگشته‌اند، تحت بازجویی قرار دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز