یمنی ها بازهم سعودی ها را زدند/ زلزله زلزال بر تن عربستان

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۳:۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۵۸۶۱۸
نیروهای یمنی موفق شدند با سه فروند موشک زلزال ۱ مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را هدف قرار دهند.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از تسنیم، المسیره، نوشت: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف کوه "قیس" در جیزان را با یک فروند موشک زلزال 1 هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی موفق شدند ضمن دفع حملات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در نجران دو فروند موشک زلزال 1 به مواضع آنها شلیک کنند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات دفاعی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خسارت‌های سنگینی به مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی وارد شد.

و خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز شنبه موفق شدند دومین حمله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به مواضع خود در شمال غرب منطقه "حیس" در استان الحدیده را دفع کنند.

نیروهای امنیتی یمنی در استان البیضاء موفق شدند 11 نفر از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را دستگیر کنند. این افراد به شرکت در تجاوز علیه یمن در ازای دریافت پول اعتراف کردند. 

یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی موفق شدند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف گذرگاه "علب" در منطقه عسیر را دفع کرده و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد سازند.

از سوی دیگر یگان زرهی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک دستگاه خودروی زرهی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در اطراف نجران منهدم کردند.

نظر شما
پرونده ویژه