در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان؛

پاسخ استاد دانشگاه آمریکا به ترامپ؛ تحریم‌ها مردم ایران را نشانه رفته است

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۲:۴۲
کد خبر: ۹۴۹۰۱۹
پاسخ استاد دانشگاه آمریکا به ترامپ؛ تحریم‌ها مردم ایران را نشانه رفته است
شبکه سی‌ان‌ان به دنبال توئیت‌های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ابراز همبستگی با مردم ایران در گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه، به نقل از وی اعلام کرد، تحریم‌های آمریکا در حقیقت مردم ایران را هدف قرار داده و حتی از ورود آنها به خاک آمریکا نیز جلوگیری کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ نادر هاشمی استادیار دانشگاه دِنِوِر (Denver) ایالت کلرادو روز یکشنبه در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان درباره برداشت خود از توئیت‌های  ترامپ در ابراز همبستگی‌اش با مردم ایران گفت: در واقع مشاوران ترامپ در امور ایران، در جهانی دوگانه به سر می‌برند و تصور می‌کنند گفته‌ها و بیانیه‌های ترامپ برای معترضان ایرانی معتبر است.

این استادیار امور خاورمیانه و سیاست اسلامی افزود: در حقیقت ترامپ فردی است که آمریکا را از توافق هسته‌ای خارج و تحریم‌های شدیدی را علیه طبقه متوسط ایران وارد کرد...همچنین ایرانی‌ها را از ورود به خاک آمریکا منع کرد.

هاشمی ادامه داد: اکنون او تلاش دارد با مردم ایرانِ رنج کشیده از این تحریم‌ها، ابراز همبستگی کند؛ آدم باید «مَست» باشد که این حرف‌ها را باور کند؛ کاخ سفید به هیچ وجه در جریان آنچه در داخل ایران می‌گذرد، نیست.

وی همچنین درباره به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی که با اقدام تروریستی کاخ سفید صورت گرفت، افزود: آنچه که ترامپ در خاورمیانه انجام داده نتیجه عکس داشته است؛ از نظر من، دولت وی قصد تحریک  ایران را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز