خودکشی معلم ۴۰ ساله در غم مرگ سیاستمدار مشهور!

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۵:۱۸
کد خبر: ۹۷۳۰۱۳
مردی۴۰ ساله در غم مرگ حسنی مبارک، رئیس‌جمهوری سابق این کشور، خود را از طبقه پنجم ساختمان محل سکونتش به پایین انداخت و جان باخت.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ معلمی ۴۰ ساله در شهر فاقوس در استان الشرقیه مصر در غم مرگ حسنی مبارک، رئیس‌جمهوری فقید این کشور، خود را از طبقه پنجم ساختمان محل سکونتش به پایین انداخت و جان باخت.

به گزارش روزنامه مصری الشروق پلیس امنیت استان الشرقیه و مدیر بخش آگاهی این استان اعلام کرده‌اند که فرد جان باخته، مردی ۴۰ ساله است که از آپارتمان خود در طبقه پنجم ساختمانی در شهر فاقوس خود را به پایین پرتاب کرد.

براساس گزارش رسانه‌های مصری این مرد که گفته شده از بیماری‌های روانی رنج می‌برد، روز چهارشنبه ۲۶ فوریه ۲۰۲۰ در کافه‌ای نشسته و مراسم تشییع جنازه مبارک را دنبال می‌کرد و ناگهان از آنجا بیرون رفته، به منزلش رفت و خود را از آنجا به پایین پرتاب کرده و به زندگی خود پایان داد.

محمدحسنی مبارک، چهارمین رئیس‌جمهوری مصر بر اثر بیماری مدتی در یکی از بیمارستان‌های قاهره بستری شده بود، بامداد سه‌شنبه ۲۵ فوریه درگذشت و پیکر او روز چهارشنبه ۲۶ فوریه، با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهوری مصر و دولتمردان ارشد، طی مراسم خاکسپاری نظامی، تشییع شد.

منبع: العربیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز