روش های کسب درآمد آنلاین ویژه مدرسین و معلم ها

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۲۴۵۱
روش های کسب درآمد آنلاین ویژه مدرسین و معلم ها
فرقی نمی کند که شما استاد، دبیر یا معلم باشید و اطلاعات تحصیلی را تدریس کنید، یا اینکه مدرس مهارتهایی بجز دروس تحصیلی باشید؛ در هر صورت شما می توانید از این تخصص و مهارت خودتان درآمد خوبی را کسب کنید و به همین جهت در این مطلب قصد داریم روش های ساده ای را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با انجام آنها به کسب درآمد از آموزش آنلاین بپردازید.

فرقی نمی کند که شما استاد، دبیر یا معلم باشید و اطلاعات تحصیلی را تدریس کنید، یا اینکه مدرس مهارتهایی بجز دروس تحصیلی باشید؛ در هر صورت شما می توانید از این تخصص و مهارت خودتان درآمد خوبی را کسب کنید و به همین جهت در این مطلب قصد داریم روش های ساده ای را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با انجام آنها به کسب درآمد از آموزش آنلاین بپردازید.

به نقل از وبسایت آموزشی درآمد برتر، یکی از روشهای عالی کسب درآمد آنلاین برای مدرسین و اساتید، آموزش دادنِ تخصص و مهارتشان است. در واقع قرار نیست که شما کار جدیدی انجام دهید، بلکه کافیست همین کار تدریس کردن و آموزش دادن را در اینترنت نیز انجام دهید و با استفاده از ظرفیت های اینترنت، تخصص خود را در اختیار افراد بسیار بیشتری قرار دهید و در ازای آن نیز درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

 

کسب درآمد از آموزش

چه افرادی می توانند از تدریس آنلاین درآمد کسب کنند؟

  • کسانی که حداقل به یک نرم افزار خاص مسلط هستند
  • افرادی که در یک حوزه خاص تخصص دارند
  • هنرمندان
  • معلم ها و بازنشستگان آموزش و پرورش
  • اساتید دانشگاه ها
  • اساتید موسسه ها و آموزشگاه ها
  • فارغ التحصیلان رشته های مختلف

روش های کسب درآمد از آموزش آنلاین

در این بخش قصد داریم اصولی ترین و پربازده ترین روش های کسب درآمد از تدریس در اینترنت را برای شما توضیح دهیم.

1- تولید فایل های آموزشی متنی (کتاب الکترونیک)

شاید بتوان گفت که ساده ترین و سریعترین روش برای کسب درآمد مدرسین از اینترنت، تولید کتاب های آموزشی متنی است که البته با فرمت pdf تولید و منتشر می شود.

از مهمترین مزیت های این روش این است که می توانید تعداد محصولات آموزشی زیادی را در زمان اندک تولید کنید و برای فروش در سایت ثبت کنید. برای ساخت آموزش های متنی به زمان و امکانات زیادی نیاز ندارید.

شما می توانید اطلاعات خود را در نرم افزار word تایپ کنید و حتی می توانید اطلاعات تکمیلی را از سایر منابع و سایت های معتبر بردارید و با ذکر منبع، در محتوای آموزشی خودتان قرار دهید. در پایان با بازبینی مطلب و احتمالا با کمی ویرایش، می توانید فایل خود را با فرمت pdf نیز ذخیره کنید و این کتاب الکترونیکی را برای فروش در سایت ثبت کنید. ضمنا اگر سایت ندارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه باشید، زیرا برای شما یک راهکار جذاب ارائه کرده ایم.

کسب درآمد از تدریس مجازی

 

 

2- ساخت و تولید دوره های آموزشی صوتی و ویدیویی

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از تدریس آنلاین، تولید دوره های آموزشی با فرمت های صوتی و ویدیویی است که احتمالا موارد مشابهی را در این خصوص مشاهده کرده اید و شما هم می توانید از این طریق درآمد قابل توجهی را کسب کنید.

مهمترین برتری این دوره ها نسبت به فایل های متنی این است که هم علاقمندان و مخاطبان بیشتری دارند و هم اینکه این علاقمندان حاظرند که هزینه بیشتری را برای دوره های آموزشی ویدیویی و صوتی بپردازند، زیرا میزان یادگیری در این نوع از آموزش ها بیشتر است.

برای تولید آموزش های صوتی می توانید از گوشی و هندزفری خود استفاده کنید، پس تجهیزات خاصی برای تولید این نوع از آموزش ها نیاز ندارید (حداقل در شروع کار).

و برای تولید آموزش های ویدیویی هم می توانید از گوشی خود و یک میکروفون و یک سه پایه استفاده کنید و با کمترین تجهیزات، فعالیت آموزشی آنلاین خود را شروع کنید.

البته شاید برای ویرایش فایل های صوتی و ویدیویی خود نیاز به یادگیری مهارت داشته باشید که در سایت درآمد برتر، مهارتهای ساخت دوره های آموزشی با فرمتهای متنی، صوتی و ویدیویی ارائه شده و می توانید از این آموزش ها استفاده کنید.

پس از تکمیل دوره آموزشی خود، می توانید این دوره را از طریق سایت یا اینستاگرام بفروشید و درآمد کسب کنید. که البته پیشنهاد ما این است که در شروع کار بیشتر روی فروش و کسب درآمد از طریق سایت تمرکز کنید و در ادامه همین مطلب در این خصوص توضیحات کاملتری را ارائه کرده ایم.

 

 

3- مشاوره آنلاین

اما سومین روشی که می توانید به عنوان یک مدرس آنلاین از آن به کسب درآمد بپردازید، مشاوره دادن به مخاطبین است.

در این روش شاید جذب مخاطب و مشاوره پذیر راحتتر از روشهای قبل باشد اما درآمد این کار نسبت به روش های قبلی کمتر است. زیرا محدودیت زمانی دارید و نمی توانید بصورت همزمان به چندین نفر مشاوره بدهید.

البته منظور ما این نیست که از این روش برای کسب درآمد استفاده نکنید، بلکه پیشنهاد می کنیم که حتما در کنار ساخت فایل های آموزشی متنی و دوره های آموزشی خودتان، از مشاوره آنلاین نیز کسب درآمد کنید.

در واقع شما می توانید از طریق محصولات آموزشی خودتان، مخاطبان علاقمند را جذب کنید و به آن دسته از افرادی که به آموزش های تخصصی تر و شخصی سازی شده نیاز دارند، بصورت آنلاین مشاوره بدهید.

 

 

4- برگزاری وبینار

و آخرین روشی که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم، کسب درآمد از طریق برگزاری وبینار است که می تواند ماهیتی شبیه مشاوره آنلاین داشته باشد. با این تفاوت که در این روش، بجای اینکه در هر لحظه به یک نفر آموزش بدهید، می توانید بصورت آنلاین به چندین نفر آموزش دهید.

ضمنا می توانید فیلم وبینار خود را ضبط کرده و آن را به عنوان یک محصول آموزشی با فرمت ویدیویی نیز در سایت ثبت کنید و از فروش مجدد آن، درآمد بیشتری هم کسب کنید.

برای برگزاری وبینار هم می توانید از سایت اسکای روم استفاده کنید و مخاطبان شما نیز در زمان برگزاری وبینار، در صفحه مورد نظر آنلاین باشند و از آموزش ها استفاده کنند.

 

 

کسب درآمد از آموزش اینترنتی

کسب درآمد از آموزش آنلاین بدون داشتن سایت

طبیعی است که بسیار از افراد از جمله اساتید و مدرسین، در شروع کسب و کار اینترنتی خودشان هنوز سایتی نداشته باشند؛ در چنین شرایطی باز هم مشکلی برای فعالیت اینترنتی این اساتید وجود ندارد، زیرا می توانند از سایت هایی استفاده کنند که در این زمینه خدمات مطلوبی به کاربران خود ارائه می کنند.

به عنوان مثال شما می توانید محصولات آموزشی خود را در سایت های همکاری در فروش فایل مثل درآمد برتر و فایل ناب منتشر کنید و از فروش این محصولات درآمد کسب کنید.

یکی از مزیت هایی که سایت های درآمد برتر و فایل ناب به شما ارائه می کنند این است که می توانید بدون هیچ هزینه ای، در این سایت ها یک فروشگاه فایل اختصاصی برای خود ایجاد کنید و آموزش های خودتان را در این فروشگاه اینترنتی فایل، منتشر کرده و بفروشید.

در واقع شما محصول آموزشی خود را در این سایتها ثبت می کنید و این دوره آموزشی در فروشگاه اختصاصی شما نمایش داده می شود و علاقمندان از هر جای ایران می توانند توضیحاتی که برای دوره خود ثبت کرده اید را مطالعه نمایند و در صورتی که قصد خرید دوره آموزشی شما را داشته باشند، ابتدا هزینه آن دوره را بصورت آنلاین پرداخت می کنند و سپس به محتوای دوره آموزشی دسترسی دارند.

و به این ترتیب شما نیز می توانید محصولات آموزشیتان را به افراد بسیار زیادی در کل ایران ارائه کنید و از این کار نیز به کسب درآمد بپردازید و با توجه به نامحدود بودن مخاطبان شما، این امکان را خواهید داشت که درآمد بسیار خوبی را از این طریق کسب کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز