تشخیص ادکلن اصل ایفوریا زنانه

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۴۷۲۸
تشخیص ادکلن اصل ایفوریا زنانه
برند Calvin Klein که به سبک مینیمالیستی شهرت دارد ، یک نام تجاری جهانی در سبک زندگی و نمونه ای از آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال می باشد .عطرهای زنانه آن، بسیار شیک و باکلاس و مطابق مد روز وهمچنین با طراوت و کاملاً زنانه هستند.

عطر ایفوریا کلوین کلین زنانه

عطر ایفوریا کلوین کلین زنانه دارای رایحه ای چوبی ، شرقی ،گرم و شیرین  و دارای غلظت ادوپرفیوم که دارای نت هایی از انار ، بنفشه سیاه ، ارکیده سیاه و چوب ماهون می باشد. شکوفه های ظریف نیلوفر آبی و خرمالو لایه دیگری از عمق و رمز و راز عجیب و غریب را به ایفوریا اضافه می کنند. بطری آن به همان اندازه عطر و بوی عجیب و غریبش ، ابتکاری است که باعث می شود عطر ایفوریا یک زیبایی دوچندانی به میز آرایش شما دهد. اگر در حال خرید هدیه هستید ، این رایحه ای است که می توانید برای خانمی انتخاب کنید که عاشق رایحه های اغوا کننده و سرگرم کننده است. در نت ابتدایی انار ، در نت میانی رایحه ی لوتوس و ارکیده و در نت پایانی این عطر خوشبو ، مشک ، عنبر ، چوب ماهون و گل بنفشه را می توان احساس کرد .

این عطر بی نظیر با رایحه ی گلی - میوه ای و رایحه پایه چوبی ، در میان زنان در هر سنی طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. هنگام استفاده از  ایفوریا ، معمولاً متوجه خواهید شد که یک عطر و بوی اولیه قوی و با اعتماد به نفس جای خود را به رایحه ای سبک تر و لطیف تر و کرمی و عجیب و غریب می دهد.

هنگامی که در سال 2005 به بازار عرضه شد ، به سرعت مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در چند سال اول محبوبیت خود ،چندین جایزه را به دست آورد .در سال 2006 برنده ی جایزه فی فی شد. امروزه ، ایفوریا بیش از یک دهه پس از معرفی خود ، همچنان مورد علاقه بانوان شیک پوش است. کلمه "ایفوریا" به سعادت یا شادکامی اشاره دارد. تاریخچه این کلمه را می توان در یونانیان جستجو کرد ، که از آن برای توصیف احساس احیا شده سلامتی پس از بیماری استفاده می کنند. به همین ترتیب ، عطر ایفوریا ،یک هیجان احیا کننده و اغواکننده  را به ارمغان می آورد. در طول سال به راحتی ازاین عطر اغواگر می توان استفاده کرد(البته در تابستان با دقت بیشتر) .این محصول دارای دو نوع آمریکایی و اسپانیایی است .این عطراز پخش بو و ماندگاری  بسیار خوبی نیز برخوردار است  .

با توجه به پر طرفدار بودن این عطر و ظاهر و طراحی شیکش ،سودجویانی را بر آن داشته تا به راحتی مشابه تقلبی و بی کیفیت از آن را روانه بازار کنند . با توجه به افزایش این عطر و ادکلن های تقلبی در بازار  باید بسیارمراقب باشید که محصولات خود را از جای مطمعنی تهیه نمایید .

در ادامه به نکاتی می پردازیم تا شما را در انتخاب ادکلن ایفوریای زنانه اصل و با کیفیت یاری رسانیم .

بررسی سلفون ایفوریا کلوین کلین

هر دو نمونه اصلی و تقلبی عطر ایفوریای زنانه دارای سلفون می باشند  و اولین نکته ای که قبل از باز کردن بسته بندی عطر باید توجه کنید نحوه ی سلفون کشیدن عطر است .جنس سلفون در نمونه تقلبی نازک و نامرغوب است و دارای خط و خش های بسیاری می باشد و گاهی هم دچار چین و چروک می شوند و به علت نازک بودن و استاندارد نبودن، به راحتی پاره می گردند در صورتیکه عطرهای اورجینال، به راحتی از سلفون جدا نمی‌شوند‌.

بررسی جعبه عطر ایفوریا کلوین کلین

دومین مطلب توجه به جعبه عطر است که رنگ جعبه معمولا با نمونه اصلی متفاوت است .در بیشتر موارد و نه در همه نمونه های تقلبی وزن عطر متفاوت و کمی پایین تر از نمونه ی اصلیست . در مرحله اول و قبل از باز کردن جعبه عطر باید به دقت به لوگو ،رنگ جعبه ،کیفیت جعبه ،نوشته و بار کد رو و کف جعبه توجه  نمایید .

عطر ایفوریا کلوین کلین اصل

همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید رنگ جعبه نمونه اصلی از داخل به رنگ سفید می باشد در حالی که رنگ داخلی جعبه برخی نمونه های فیک به رنگ قهوه ای است . در نمونه اصلی شیشه عطر داخل جعبه لق نمی زند و با تکان دادن جعبه حاوی شیشه عطر، صدای لق زدن شنیده نمی شود .اما در بسیاری از عطرهای تقلبی با تکان دادن جعبه با برخورد شیشه عطر به دیواره صدای تکان خوردن شیشه به وضوح شنیده می شود .

عطر زنانه ایفوریا کلوین کلین

بررسی درب عطر ایفوریا اصل

درب عطر ایفوریای اصلی از جنس فلز و به رنگ نقره ای و با آبکاری بسیار با کیفیت و تمیز و بدون هیچ خط و خشی می باشد و نام عطر   (Euphoria Calvin Klein )  در برروی آن به صورت عمودی حک شده است که با جسم تیز نیز نمی توان آن را خراشید .   در مقابل در عطر تقلبی درب از جنس پلاستیک بوده و گاها دارای خط و خش می باشد و به راحتی می توان رنگ نقره ای روی درب نمونه تقلبی را خراش داد .

بررسی شیشه عطر

جنس بدنه شیشه عطر در نمونه اورجینال از جنس شیشه و فلز با آبکاری نقره ای است ولی در نمونه تقلبی جنس بدنه ترکیب شیشه و پلاستیک به رنگ نقره ای و با وزنی کمتر از نمونه اصلی می باشد .

برچسب زیر شیشه که به شکل بیضی است باید بسیار مرتب و تمیز در وسط صفحه فلزی نقره ای زیر شیشه قرار گرفته باشد.با برعکس کردن شیشه عطر فیک از آنجایی که جنس قسمت نقره ای از پلاستیک است نه فلز خط دوخت پلاستیک در زیر آن مشاهده می شود در حالی که در نمونه اصلی به جهت یک تکه بودن فلز زیرین هیچ خطی مشاهده نمی شود و تنها برچسب در وسط قرار گرفته است .

بررسی افشانه و پمپ عطر

افشانه در نمونه اصلی و فیک هر دو از جنس فلز می باشد ولی با برداشتن افشانه مشاهده خواهید کرد که

پمپ عطر در نمونه اصلی از جنس پلاستیک و در نمونه تقلبی از جنس آلومینیوم است .

بررسی و مطابقت دادن بچ کد روی جعبه و شیشه عطر

اخرین نکته تطبیق دادن بچ کد کف جعبه با کد کف بطری عطر می باشد . به این صورت که اگر ادکلن خریداری شده کد نداشت یا کد آن با کد جعبه آن مطابقت نداشت به این معنی است که محصول اورجینال نمی باشد.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید .امیدواریم مطالب فوق شما را در خرید ادکلنی اصل و با کیفیت یاری کند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز