اخذ ویزای استرالیا با موسسه بین المللی شادا

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۶:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۶۷۵۲
اخذ ویزای استرالیا با موسسه بین المللی شادا
گوناگونی ویزاهای استرالیا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور، این امکان را به وجود آورده است که با توجه به شرایط و قوانین موجود، استرالیا را مقصد بعدی مهاجرت خود قرار دهند. 

بررسی دقیق شرایط و امکانات افراد برای مهاجرت، نیازمند دانش و تجربه است. موسسه بین المللی شادا با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه، شما را در این مسیر مهم مهاجرتی، همراهی میکند. 

موسسه بین المللی شادا

موسسه بین المللی شادا در زمینه مشاوره شغلی، کاریابی، اخذ انواع ویزای استرالیا و دیگر امور مهاجرت تحت نظر سازمان وکلای رسمی مهاجرت استرالیا (MARA) و وزارت کار ایران از سال 2009 فعالیت میکند. 

موسسه شادا حاصل تلاش های بی وقفه یک تیم فعال و یک اندیشه آرمان گرایانه در صنعت مهاجرت و کاریابی بین المللی است. چنانچه تصمیم دارید، از خدمات موسسه بین المللی شادا برای مهاجرت به استرالیا بهره مند شوید، مطمئن باشید که بهترین شرایط مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهند داد. 

راهنمایی و هدایت تخصصی موکلین و ایجاد اعتماد و اطمینان با حفظ منافع مادی و معنوی ایشان با رعایت اخلاق حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله مهم ترین ارزش های این موسسه می باشد. 

در ادامه خدمات این مجموعه را برای دریافت ویزا و مهاجرت به استرالیا به طور کامل شرح داده ایم.

اخذ ویزای استرالیا

همان طور که گفتیم اخذ ویزای استرالیا بسته به شرایط متقاضیان نیازمند بررسی تخصصی است به همین جهت دپارتمان مشاوره موسسه بین المللی شادا با بهره گیری از مشاوران خبره در زمینه دریافت انواع ویزا های استرالیا به متقاضیان مسیر شفاف و روشنی را نشان خواهند داد تا بهترین تصمیم ممکن را طبق بررسی های دقیق و پیش بینی های هوشمندانه جهت دریافت ویزای مورد نظر داشته باشند. 

Screenshot_20220508-194604_Docs

دپارتمان مشاوره

دریافت مشاوره رایگان توسط مشاورین زبده موسسه بین المللی شادا و پیشنهاد بهترین مسیر ممکن بسته به شرایط و مستندات شما قدم اول اقدام برای مهاجرت به استرالیا است. 

در طی جلسات مشاوره، شرایط متقاضی بر اساس ضوابط و مقررات سازمان های ارزیابی، ایالت ها و مناطق استرالیا و همچنین اداره مهاجرت استرالیا با دقت هر چه تمام تر بررسی میشوند.

مشاورین شادا با دانش و تجربه ای که در طی سالیان متمادی در این زمینه کسب کرده اند بر اساس استاندارد های قانونی مهاجرت، مناسب ترین مسیر مهاجرتی و ویزای استرالیا را پیشنهاد می دهند.   

البته این انتهای حمایت و همراهی مشاورین موسسه بین المللی شادا نیست، به روز رسانی متقاضیان از آخرین اخبار مهاجرتی، قوانین و مقررات دریافت ویزا های استرالیا و مشاوره تخصصی پس از ورود به استرالیا متناسب با نوع ویزای دریافتی گوشه ای از همراهی موسسه بین المللی شادا قبل و پس از ورود به خاک استرالیا است. 

 

دپارتمان خدمات مشتریان 

پس از دریافت مشاوره تخصصی از مشاورین حرفه ای شادا به تناسب شرایط و ضوابط، مسیر مهاجرتی شما وارد مرحله اجرایی خواهد شد و در این مرحله دپارتمان خدمات مشتریان موسسه بین المللی شادا در جهت خدمات رسانی سریع و جامع به شما وارد عمل میشود. 

از مهم ترین اقدامات کارشناسان  و وکلای حقوقی و مهاجرتی این موسسه زمان جمع آوری مستندات مورد نیاز پرونده مهاجرتی شما، نظارت دقیق، پشتیبانی و پیش بینی ریسک های پرونده شما بر اساس تجارب و دانشی است که در این سال ها به دست آورده اند. 

تهیه، جمع آوری و ارسال مدارک، مستندات و درخواست های مورد نیاز در هر یک از مراحل مهاجرت شما به سازمان ها و ایالت های استرالیا و پیگیری و مکاتبه با آفیسر های پرونده، از جمله خدمات این دپارتمان در موسسه بین المللی شادا است. 

موسسسه بین المللی شادا نماینده برگزاری مصاحبه تکنیکال سازمان ارزیابی VETASSESS استرالیا برای مشاغل فنی و حرفه ای در ایران نیز می باشد، متقاضیانی که تحت مشاغل فنی خاصی مانند نجار، جوشکار و ... فعالیت می کنند می توانند از این مسیر و بدون نیاز به مدرک تحصیلی به استرالیا مهاجرت کنند. 

همچنین از گستردگی خدمات موسسه بین المللی شادا  میتوان به ارائه ی خدمات آموزش زبان انگلیسی  از جمله آماده سازی برای آزمون های PTE، IELTS وNAATI متناسب با نیاز متقاضی و مسیر پیش رو اشاره کرد. 

  • برگزاری دوره های آموزشی آمادگی جهت آزمون های زبان انگلیسی 

  • برگزاری آزمون های ماک در ماک سنتر اختصاصی و مدرن موسسه شادا 

  • همکاری در برگزاری تورهای آزمون PTE در کشور ترکیه 

Screenshot_20220508-194614_Docs

دپارتمان حقوقی

و در نهایت وکلای حقوقی و مهاجرتی موسسه بین المللی شادا بر اساس دانش به روز و تجارب  بسیاری که در طی این سال ها کسب کرده اند، در راستای به سر انجام رسیدن پرونده های مهاجرتی شما عزیزان، از ابتدا تا انتها همراه شما هستند. 

با توجه به پیچیدگی ها و مسائل تخصصی پرونده های مهاجرتی، وکلای حقوقی و مهاجرتی متعهد و توانمند موسسه بین المللی شادا در همه مراحل با پیگیری متعهدانه و با تکیه بر توانمندی علمی و اجرایی در ارائه خدمات حقوقی همچون: انجام امور شهروندی ایرانیان مقیم استرالیا، ارجاع و پیگیری پرونده های مهاجرتی، مکاتبه با وزیر مهاجرت و ... شما را همراهی میکنند. 

 

کارنامه درخشان موسسه بین المللی شادا 

موسسه بین المللی شادا دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران می باشد که بستری امن و قانونی در راستای اطمینان خاطر متقاضیان محترم را فراهم نموده است. همچنین مشخصات موسسه شادا در وب سایت رسمی MARA ثبت شده است. 

با توجه به تجربه ی بیش از یک دهه فعالیت، موسسه بین المللی شادا تاکنون نتایج مثبت و پرونده های موفق بیشماری در اخذ انواع ویزاهای کشور استرالیا داشته است،  دسترسی کامل متقاضیان در تمامی مراحل انجام کار مهاجرت به کارشناسان متخصص و آموزش دیده ی مجموعه امکان پذیر می باشد و موکلین محترم در هر زمانی از پیشنهادات و مشاوره های تخصصی کارشناسان و وکلای مهاجرتی و حقوقی مجموعه در راستای به سر انجام رسیدن پرونده مهاجرتی خود برخوردار هستند. 

برای بهره مندی از خدمات این موسسه می توانید به سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی https://shadavisa.com مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس 02191009946 با آنها ارتباط برقرار کنید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز