بهترین گوشی ساده در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ - ۲۰۲۲)

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۱۱۶۳
بهترین گوشی ساده در بازار ایران (قیمت مناسب در سال ۱۴۰۱ - ۲۰۲۲)
بسیاری از افراد به دلیل محدودیت در بودجه و یا به دلیل عدم تمایل به استفاده از گوشی‌های هوشمند، به دنبال بهترین گوشی ساده در بازار ایران هستند. اگر شما نیز در این دسته قرار دارید، بهتر است تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

بهترین گوشی ساده در بازار ایران

بسیاری از افراد به دلیل محدودیت در بودجه و یا به دلیل عدم تمایل به استفاده از گوشی‌های هوشمند، به دنبال بهترین گوشی ساده در بازار ایران هستند. اگر شما نیز در این دسته قرار دارید، بهتر است تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید.

قبل از اینکه گوشی‌های لمسی بازار موبایل را دربرگیرد، استفاده از گوشی‌ ساده و به اصطلاح دکمه دار در میان مردم رایج بود. اگر به دلیل محدودیت مالی به دنبال گوشی ساده می‌گردید، باید بگوییم که به طور کلی قیمت گوشی ساده در برابر گوشی هوشمند بسیار پایین و به صرفه است. در ادامه به بهترین گوشی ساده در بازار ایران و جهان می‌پردازیم.

بهترین گوشی ساده در بازار ایران: نوکیا

نوکیا شرکتی فندلاندی است. این شرکت پیش از ورود گوشی‌های لمسی به بازار، بازار اصلی خرید و فروش گوشی ساده بود. با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار و مقاومت شرکت نوکیا در برابر تجدید نظر در گوشی‌های خود، این بازار سهم اصلی خود را به سایر شرکت‌ها از جمله اپل داد. اما جای هیچ گونه بحثی نیست که این برند در دنیای بهترین گوشی ساده در بازار ایران همچنان حرف اول را می‌زند. اگر به دنبال گوشی ساده برای خود و یا آشنایانتان هستید، مدل‌های مختلف این برند همانی است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

Nokia 216 گوشی ساده

Nokia 216 گوشی ساده

گوشی ساده امروزی قابلیت‌های کوچکی از گوشی‌های هوشمند را با خود دارند. برای مثال این مدل گوشی نوکیا دارای دوربین با کیفیت معمولی با فلاش و دارای حافظه داخلی 16 مگابایت است، مجهز به بلوتوث می‌باشد و از رم خارجی تا 32 گیگ نیز پشتیبانی می‌کند. البته جا دارد که مجددا به این نکته اشاره کنیم که به هیچ عنوان نمی‌توان انتظاراتی که از گوشی‌های هوشمند در بعد دوربین، میزان حافظه و مرورگر و ... داشت را با گوشی‌های ساده مقایسه کرد. کاری که گوشی ساده برای شما انجام می‌دهد بسیار ساده و واضح است. امکان پاسخگویی را برای شما فراهم می‌کند. همین

Nokia 3310 گوشی ساده

این مدل از گوشی در مقایسه با ظاهر سایر گوشی‌های نوکیا دارای زیبایی و تنوع رنگ به خصوصی است. می‌توانید این بهترین گوشی ساده در بازار ایران را در رنگ‌ نارنجی داشته باشید. البته لازم است این نکته را ذکر کنیم که این مدل گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های ساده بازار از قیمت بالاتری برخوردار است و آن هم به دلیل طراحی و ظاهر جدید و منحصر بفرد آن است.

بهترین گوشی ساده در بازار ایران: سامسونگ

برعکس نوکیا که در دنیای گوشی لمسی نتوانست جای خود را در بازار جهانی باز کند، گوشی سامسونگ در هر دو نسل از گوشی پیشتاز بوده است. پس از اپل، سامسونگ بازار گوشی هوشمند را در دست گرفته است. اگر به سرتان زده که به سراغ گوشی‌های ساده و نوستالژیک بروید، می‌توانید روی گوشی‌های سامسونگ نیز حساب کنید. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به آنتن دهی عالی، باطری عالی و کارکرد آسان با آن اشاره کرد.

سامسونگ بهترین گوشی ساده در بازار ایران خود را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند و شما با توجه به بودجه و نیازهایتان می‌توانید انواع مختلف آن را تهیه کنید.

Samsung E1282T گوشی ساده

Samsung E1282T گوشی ساده

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنگام خرید بهترین گوشی ساده در بازار ایران، به دنبال نظرات دیگران در مورد کالای موردنظر هستید، باید به شما بگوییم که این کالا از آن دسته کالاهایی است که با استقبال زیادی از طرف کاربرانش مواجه شده است. کاربری عالی، زبان برنامه نویسی جاوا، دسترسی به اینترنت، ظاهر زیبا و... آن را به انتخاب بسیاری از طرفداران گوشی ساده تبدیل کرده است.

جی ال ایکس

اگر به دنبال بهترین گوشی ساده در بازار ایران و حمایت از کالای داخلی و ایرانی هستید، می‌توانید روی محصولات گوشی ساده جی ال ایکس حساب باز کنید. این گوشی چند سالی است که به بازار ایران آمده است. با توجه به هزینه‌ای که برای این گوشی می‌کنید، می‌تواند تا حد معمولی انتظارات شما را از یک گوشی ساده برآورده کند. اما متاسفانه از سوی کاربران با استقبال چندانی مواجه نشده است. مهم‌ترین ایرادی که بر این گوشی وارد است، کیفیت صدای پایین آن است که از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

اگر به دنبال خرید این گوشی هستید، این گوشی مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است. با توجه به نیاز خودتان، می‌توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

GLX BANANA

شاید برایتان جای سوال باشد که علت نام گذاری این گوشی ساده به نام banana چیست؟ اگر نام این گوشی را در گوگل سرچ کنید، خودتان متوجه علت این نام گذاری خواهید شد. این گوشی با طراحی ظاهری موزی شکل به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال بهترین گوشی ساده در بازار ایران می‌گردید که قیمت مناسب و پایینی داشته باشد، توصیه ما به شما همین گوشی است.

از نکات مثبت این گوشی ساده می‌توان به دو سیم کارته بودن و صفحه نمایش 2.5*2.8، قابلیت بلوتوث و شکل ظاهری موزی شکل آن اشاره کرد.

نکاتی در مورد بهترین گوشی ساده در بازار ایران

از نقاط ضعف این گوشی‌ها می‌توان به ضد ضربه بودن آنان اشاره کرد. برعکس گوشی‌های ظریف و هوشمند امروزی که با کوچکترین ضربه دچار مرگ می‌شوند، این گوشی‌های ساده در برابر ضربه و فشار نسبت به گوشی‌های نسل نو بسیار مقاوم و با دوام هستند.

کیفیت صدای بی نظیر: با اینکه گوشی‌های هوشمند امروزی کار و زندگی را برای انسان آسان‌تر کرده‌اند، اما وقتی پای کیفیت صدا هنگام مکالمه به میان می‌آید، نمی‌توان گوشی‌های ساده را با هیچ گوشی دیگری مقایسه کرد. حتی اگر ولوم صدا را در پایین ترین حالت ممکن نگه‌دارید، باز هم ممکن است که هنگام مکالمه با آن طرف خط، صدای مخاطب شما در محیط بپیچد.

از نقاط ضعف این گوشی می‌توان به همین نکته اشاره کرد که هوشمند نیستند.

ویژگی‌هایی که در انتخاب بهترین گوشی ساده در بازار ایران باید به دنبال آن بگردید:

دو سیم کارته بودن گوشی: احتمالا هیچ چیز بهتر از این آپشن به کارتان نیاید. اینکه بتوانید با در دست داشتن یک گوشی همزمان از دو خط استفاده کنید، نیاز شما را به خرید موبایل‌های بیشتر از بین می‌برد. شاید با خودتان بگویید که شما که تنها یک سیم کارت دارید. اما این از مواردی است که ممکن است در آینده با آن روبرو شوید. پس بهتر است از قبل برای آن برنامه ریزی کنید.

قابلیت استفاده از هندزفری: همه گوشی‌های ساده قدیمی قابلیت استفاده از هندزفری را نداشتند. احتمالا شما هم در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور باشید به جای در دست داشتن گوشی، بخواهید با هندزفری مکالمه داشته باشید. اگر اهل گوش دادن به موسیقی باشید که این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. پس حتما به دنبال جای هندزفری در هنگام خرید گوشی بگردید.

کلام پایانی   

 نام برندهای آشنا در دنیای موبایل از دیروز تا امروز (نوکیا، سامسونگ، جی ال ایکس) را بررسی کردیم. علاوه بر آن، مدل‌های مختلف برندها را نیز نام بردیم. احتمالا مهم‌ترین سوالی که در این زمینه باید از خودتان بپرسید این است که من به چه چیزی نیاز دارم. اگر به دنبال گوشی هستید که بتوانید تماس‌های خود را با آن برقرار کنید، به دنبال موبایلی بگردید که دارای آنتن قوی و کیفیت صدای مناسب باشد.

https://www.mobit.ir/

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز