تولید تابلو های تبلیغاتی خاص

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۵:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۱۳۷۵
تولید تابلو های تبلیغاتی خاص
دنیا و جهان امروز بشری به صورت چشمگیر و قابل نگاهی رو به وسعت و بزرگی است که می توان این وسعت را از لحاظ کردن علم و تکنولوژی عنوان نمود؛ یکی از توسعه ها و بزرگی ها در دنیای تکنولوژی و علم مربوط می شود به مشاغل مختلف که یکی از آنها هم صنعت توسعه یافته تابلو سازی است که ماهیت و کلیت آن تولید و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد.

اما اینکه تابلو های تبلیغاتی چطور ساخته می شوند یک سوال ساده و در عین حال تفکر بر انگیز است که در جواب ساده آن باید گفت که تابلو های تبلیغاتی با استفاده از متریال های متفاوت و مختص به تولید تابلو های تبلیغاتی ساخته می شوند.

در جواب تفکر برانگیز اینکه تابلو های تبلیغاتی چطور ساخته می شوند می خواهیم کمی عمیق تر و تخصصی تر به آن بپردازیم و در رابطه با تولید تابلو های خاص تبلیغاتی این مبحث را ادامه دهیم؛ لذا پیشنها داریم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

تابلو سازی خاص

می دانیم که در سراسر دنیا هزاران شغل هستند که در حال فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان می باشند که در این بین برخی از آنها که هم رقیبانی یکسان دارند، خدماتی بهینه تر و خاص تر به مشتریانشان ارائه می دهند؛ ارائه خدمات در صنف تابلو سازی هم به همین نسبت صورت می گیرد و تفاوت هایی بین شرکت های تابلو سازی در جهت نوع خاصی از تابلو وجود دارد.

نشانه های بسیاری هستند که می توان با توجه به آنها، نسبت خاص را به یک تابلو سازی داد که بهتر است مهمترین آنها را خلاقیت یک تابلو سازی نام برد؛ در حقیقت خلاقیت در تابلو سازی نقشی قابل توجه در جهت پدید آوردن و خلق کردن انواع تابلو های تبلیغاتی دارد که می توانیم با ورود به آدرس اینترنتی https://novinlight.com به مشاهده و یا سفارش برخی از آنها بپردازیم

معرفی برخی از تابلو های تبلیغاتی خاص

222

 

گفتیم که خلاقیت و ایده پردازی در صنعت تابلو سازی می تواند کمک شایانی به رونمایی از ایده های یک تابلو ساز در جهت تولید برخی از تابلو های تبلیغاتی داشته باشد؛ لذا در ادامه جهت روشن شدن و درک بیشتر این مطلب به چند نوع از تابلو های تبلیغاتی خاص خواهیم پرداخت.

 

حروف های برجسته پانچی

حروف های برجسته در تابلو سازی یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی هستند که البته خود در انواع متفاوتی ساخته می شوند و در حقیقت یک خانواده بزرگ هستند که شکل ها و مدل های مختلفی از آنها تولید می شوند؛ یکی از انواع این حروف ها، حروف برجسته پانچ است که مجددا این نوع از حروف نیز به چند نوع تقسیم می شوند.

قبل از اینکه بخواهیم چند نوع از حروف های پانچی را نام ببریم بهتر است در رابطه با پانچ توضیحی کوتاه داشته باشیم و بگوییم که پانچ در تابلو سازی و تولید حروف های برجسته به سوراخ کردن سطح حروف و یا لبه حروف برجسته گفته می شود که این عمل باعث خواهد شد تا بعد از روشنایی، حروف برجسته نور پردازی متفاوت و شبیه به چشمک زدن ستاره را از خود به نمایش بگذارد.

از حروف هایی که می توان به شکل پانچ شده تولید نمود باید به مواردی همچون حروف استیل پانچ، حروف نئون پلاستیک پانچ و حروف چلنیوم پانچ که در دسته حروف های چلنیوم یا همان تابلو چلنیوم قرار می گیرند اشاره نمود.

 

تابلو دو طرفه گرد وکیوم

یکی از تابلو های تبلیغاتی خاص که در اینجا باید از آن هم نام ببریم، تابلویی به نام تابلو دو طرفه گرد است که خاص بودن و جدید بودن این تابلو، نوع وکیوم شده آن است؛ تابلو دو طرفه گرد با استفاده از آلومینیوم ساخته می شود که در دو سمت این آلومینیوم پلکسی گلاس قرار داده می شود و به این صورت از دو جهت قابل رویت خواهد بود.

از تابلو دو طرفه گرد معمولا به عنوان تابلو شرکت، تابلو مغازه و برخی دیگر از مکان های تجاری که در خیابانهای دو طرفه قرار گرفته اند استفاده می شود و همانطور که گفتیم نوع وکیوم شده آن از انواع خاص و مدرن این شکل از تابلو بشمار می رود.

 

تابلو نئون فلکسی

تابلو دیگری که جدید بودن و مدرن بودنش باعث قرار گیری آن در دسته تابلو های تبلیغاتی خاص شده است، تابلویی است به نام تابلو نئون فلکسی؛ این مدل از تابلو تبلیغاتی امروزه تا حدودی جایگاه تابلو نئون شیشه ای قدیمی را گرفته است و دلایل خاص خود را نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از تنوع بالای رنگ، انعطاف پذیری بالا، مصرف برق پایین و بسیاری از موارد دیگر.

کاربرد تابلو نئون فلکسی به عنوان یک تابلو تبلیغاتی همراه با تلفیق حروف های برجسته می تواند در ساخت یک تابلو تبلیغاتی خاص بسیار مورد توجه قرار گیرد به طوریکه نهایتا این اتفاق منجر به جذب مشتری و بازاریابی مشاغل مختلف خواهد شد.

 

قیمت تابلو های تبلیغاتی خاص

333

تا این قسمت از مطلب گفتیم که تابلو های تبلیغاتی خاص با ایده پردازی و خلاقیت به مرحله تولید می رسند؛ اما نکته مسلم این است که هر نوع خلاقیتی در تابلو سازی مستلزم هزینه خواهد بود که این هزینه ها با توجه به ذهن تولید کننده تابلو مشخص خواهد شد؛ به عنوان مثال اگر یک تابلو ساز ایده ای مبنی بر تلفیق تابلو چلنیوم با متریال استیل و یا دیگر متریال ها را داشته باشد، قیمت متریال های به کار رفته در تابلو فوق تاثیر گذار خواهد بود و در حقیقت نوع متریال استفاده شده در تابلو تبلیغاتی یکی از عوامل موثر در قیمت تابلو تبلیغاتی خاص خواهد داشت.

موارد دیگری که می توانند در قیمت تابلو تبلیغاتی خاص تاثیر گذار باشند عبارتند از ابعاد تابلو، محل نصب تابلو، نور پردازی تابلو و ... که مشتریان می توانند جهت استعلام قیمت تابلو های تبلیغاتی خاص از کارشناسان مجموعه های تابلو سازی مشاوره دریافت نمایند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز