بهترین برند لباس نوزاد

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۲۸۴۲
بهترین برند لباس نوزاد
خرید برای نوزاد و در حالت کلی خرید سیسمونی یکی از هیجان انگیز ترین و شیرین ترین تجربه های والدین است که با اشتیاق زیادی آن را انجام می‌دهند خرید لباس نوزاد بسیار هیجان انگیز است انتخاب لباس های کوچک و نرم بسیار دوست داشتنی به نظر می رسند اما لباس نوزاد در کنار زیبایی لازم است که کاربردی نیز باشد.کلمه سیسمونی را معمولاً به لباس و لوازم خواب و حمام اولین نوزاد نسبت میدهند. به گزارش برنا بنابر اعلام sismoony.com یکی از مهم ترین و عمده ترین بخش های سیسمونی ، خرید لباس برای نوزاد است.

برای نوزاد خود از چه برند هایی خرید کنیم ؟

به گزارش sismoony.com خرید لوازم نوزاد برای کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند شده اند کار هیجان انگیز و شیرین و در عین حال دشوار است در این بین خرید لباس بسیار پر اهمیت تر است ؛ زیرا لباس ها نزدیک ترین و بیشترین تماس را با نوزادان دارند پدر و مادرها به دنبال لباس های نوزادی با کیفیت و در عین حال زیبا و خوشرنگ و متنوع هستند که برای استفاده مکرر نوزاد مناسب باشند.شرکت ها و کمپانی های مختلف و زیادی محصولات مربوط به کودک را تولید می‌کنند و در بازار در حال رقابت هستند اگر شما هم در حال سبک و سنگین کردن برند ها و تحقیق در فضای اینترنت پیش از خرید سیسمونی خود هستید ، با ما در مطلب امروز همراه باشید در ادامه مطلب ما قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین برند لباس نوزاد بپردازیم.

بهترین برند لباس نوزاد ایرانی

از مهمترین فاکتورها در خرید لباس نوزاد جنس طراحی و سایز استاندارد و کیفیت می باشد. لازم به ذکر است که برند های ایرانی نیز از لحاظ کیفیت دست کمی از برند های خارجی مطرح ندارند و قیمت پایین تری نیز دارند پس برای خرید هوشمندانه مناسب هستند sismoony.com میخواهد  بهترین برند های ایرانی لباس نوزاد را که محصولات با کیفیت دارند معرفی کنیم.

بهترین برند لباس نوزاد ایرانی

 برند لباس نیلی

به گزارش کارشناسان sismoony.com برند نیلی یک برند کاملا نوپا در امر تولید لباس کودک و نوزاد میباشد که توانسته در طول عمر نه چندان طولانی مدت خود جای خود را در بازار لباس نوزاد باز کند از این برند میتوانید تا دو سالگی استفاده کنید جنس نخ پنبه پارچه این برند برای انواع پوست ها مناسب است و شست و شوی لباس را برای شما راحت میکند برند نیلی کوشیده کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب ارائه دهد تا در این شرایط اقتصادی بتواند راهگشای شما عزیزان باشد

 برند لباس ایندیگو

ایندیگو یکی دیگر از برند های ایرانی موفق در امر تولید لباس کودک میباشد که توانسته با محصولات متنوع خود  رضایت مشتریان را جلب کند این برند معمولا به تولید لباس های ضخیم تر مانند کاپشن و سویشرت مطرح است و اگر قصد خرید این اقلام را دارید ایندیگو میتواند یک انتخاب هوشمندانه باشد

 برند لباس نوزاد دانالو

از نظر sismoony.com این برند ایرانی یک مشخصه خاص دارد که همه این برند را با طراحی خاص و با کیفیت می شناسند یکی از قدیمی ترین برندهای ایرانی است که در تولید لباس نوزاد اهمیت زیادی برای کیفیت و مرغوبیت محصولات قائل است بیشتر محصولات لباس برند دانالو برای باکثر سلیقه ها مناسب است هستند ویژگی خاص محصولات برند ایرانی دانالو دوخت لباس های بدون درز می باشد گاهی درزهای موجود در لباس برای نوزادان تازه متولد شده ایجاد ناراحتی میکند برند دانالو با آگاهی از این مورد لباس های بدون درز را برای آسایش بیشتر نوزادان تولید می کند.

 برند لباس نوزاد آدمک

sismoony.com اعلام میدارد برند لباس دارای محصولاتی است که تنوع رنگ و دوخت با کیفیت آنها برای تمام مشتریان ثابت شده است سایز بندی محصولات برند آدمک استاندارد و جنس آن ها مرغوب میباشد این برند نیز یکی از برند های قدیمی تولید کننده لباس نوزاد در ایران است که با بیش از پنج دهه سابقه توانسته است با برندهای جهانی محصولات کودک رقابت کند.

 برند لباس نوزاد بی بی سی

طراحی های زیبا و استفاده از پارچه های ۱۰۰ درصد پنبه موفق به تولید لباس های با کیفیت و بدون حساسیت برای نوزادان و کودکان شده است این برند پرطرفدار و قدیمی با تولید لباس های با کیفیت و مرغوب توانسته است مشتریان خود را در سراسر کشور جذب کند.

بهترین برند لباس کودک خارجی

در این قسمت میخواهیم بهترین برند های خارجی لباس نوزاد و کودک را که محصولات با کیفیت دارند معرفی کنیم.

بهترین برند لباس کودک خارجی

 برند ماماز اندا پاپاز

شاید ماماز اند پاپاز خیلی برند گسترده تری باشد که بتوانیم آن را فقط به لباس نوزاد ربط دهیم اما به هر حال طبق تحقیقات sismoony.com این برند اینگلیسی با سابقه در زمینه تولید لباس کودک هم توانسته جایگاه مناسبی را کسب کند و یک انتخاب مطمئن میباشد

برند کارترز

به جرات میتوان گفت برند کارترز بهترین برند لباس نوزاد و کودک خارجی است که کارخانه اصلی آن در آمریکا می باشد لباس های نوزادان را در بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی تولید می کند و و از لحاظ قیمت و کیفیت برتر بوده و از ضمانت بازگشت کالا برخوردار است.

برند H&M

شاید شما اسم این برند را بیشتر برای محصولات بزرگسالان شنیده باشید اما این برند در لباس های نوزادی نیز برند مطرح و موفقی می باشد این برند در سال ۱۹۴۷ در سوئد شروع به فعالیت کرده است و در عرصه فروش آنلاین برای ۳۳ کشور دنیا خرید اینترنتی را فراهم کرده است کیفیت و مرغوبیت جنس محصولات این برند زبانزد تمامی جهانیان است.

برند ZARA

شاید کمتر کسی در دنیا باشد که اسم این برند موفق را نشنیده باشد به گزارش sismoony.com برند زارا یکی از برند های بزرگ پوشاک می باشد که پوشاک مربوط به کودک و نوزاد را نیز تولید می کند این برند در سال ۱۹۷۵ در اسپانیا کار خود را شروع کرده است نکته مثبت و جالب این برند دوستدار محیط زیست بودن آن است که محصولات قابل بازیافت را تولید می کند و محصولات زارا نیز جزو کلکسیون های لوکس لباس و لوازم شخصی هستند برای خرید زارای اصل می توانید از سایت های معتبر استفاده کنید.

برند kido store

این برند از سال ۲۰۰۵ با طراحی اختصاصی وارد دنیای مد و فشن کودکان شد و و جز برندهایی است که کیفیت محصولات آن بسیار شناخته شده می باشد که در عرصه لباس ، اسباب بازی و کفش و... مخصوص کودک و نوزاد بسیار موفق است.

اگر قصد دارید لباس نوزاد با کیفیت از برند های مختلف ایرانی و خارجی تهیه کنید میتوانید به فروش گاه اینترنتی https://sismoony.com/ مراجعه کرده و از محصولات با کیفیت آن بهرمند شوید فقط کافیست برند مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ورد به این فروشگاه اینترنتی از کیفیت و قیمت مناسب آن بهره مند شوید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما