انواع چراغ دیواری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۳۷۲۸۴
انواع چراغ دیواری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
امروزه تنوع بالا در انواع چراغ و رنگ و مدل مختلف در آن ها این امکان را به ما می دهد که متناسب با هر محیط و دکوراسیون داخلی آن انواع چراغ اعم از: چراغ آویز، چراغ سقفی، چراغ حیاطی و چراغ دیواری را انتخاب و تهیه کنیم.

امروزه تنوع بالا در انواع چراغ و رنگ و مدل مختلف در آن ها این امکان را به ما می دهد که متناسب با هر محیط و دکوراسیون داخلی آن انواع چراغ اعم از: چراغ آویز، چراغ سقفی، چراغ حیاطی و چراغ دیواری را انتخاب و تهیه کنیم. در این مقاله قصد داریم با انواع چراغ دیواری و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شویم. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر درباره چراغ ها داشتید میتوانید به سایت ما مراجعه کنید با ما همراه باشید.

یکی از مواردی که در منازل ما می تواند هم جنبه کاربردی داشته باشد و هم بر زیبایی منزل تاثیر گذار باشد، استفاده از انواع چراغ دیواری لوکس، چراغ حیاطی دیواری یا چراغ باغی محوطه ای، چراغ دیواری دکوراتیو، چراغ دیواری کلاسیک، چراغ های ال ای دی و غیره در طراحی دکوراسیون داخلی است.

شاید تنوع زیاد چراغ ها باعث شود که شما در انتخاب چراغ مناسب برای منزل یا چراغ حیاطی خود دچار سردرگمی شوید در این صورت بهتر است انتخاب خود را بر اساس دانش، درباره نوع چراغ و اطلاعات دکوراتیو بگذارید و یا از کارشناسان فروش فروشگاه لوازم روشنایی آتیلا لایت کمک بگیرید.

کاربرد چراغ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی

قبل از اینکه با کاربرد انواع چراغ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی آشنا شویم، شاید بهتر باشد که ابتدا به بررسی ضرورت نیاز به این چراغ ها بپردازیم.

چراغ‌های دیواری اصولا علاوه بر تامین نور محیط، قابلیت تزیین محیط را نیز دارند. در واقع می توان متناسب با نیاز در قسمت‌های مختلف ساختمان مثل: راه پله، راهرو، پارکینگ، حیاط، بالکن و یا در فضاهای داخلی آپارتمان ها به صورت هماهنگ با طراحی داخلی محیط، از چراغ‌ های دیواری استفاده کرد. به این ترتیب چراغ های دیوارکوب علاوه بر ایجاد روشنایی در محیط به عنوان چراغ دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ناگفته نماند که توجه به هماهنگی بین چراغ‌های سقفی و انواع چراغ دیواری(دیوارکوب‌ها) به هنگام استفاده از آن ها در طراحی دکوراسیون خانه ها، موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و امروزه تحول تکنولوژی در چراغ های گوناگون از مدل رشته‌ای به مدل‌ های LED، طراحان دکوراسیون داخلی را با تنوع و کیفیت بیش‌تری مواجه کرده است.

این روزها با گسترش تولید انواع مدل های چراغ و المان های روشنایی جذاب شما می توانید ضمن تامین نور مورد نیاز خود، دکوراسیون خود را نیز زیباتر کنید. برخی از انواع چراغ های دیواری، حتی در زمان خاموش بودن نیز جذابیت و زیبایی خود را دارند و درست به همین دلیل میزان تولیدات و طراحی ‌های گوناگون به طور چشم‌گیری افزایش یافته است.

انواع چراغ دیواری

چراغ دیواری لوستری

انواع چراغ آویز و لوسترها در خانه های بزرگ، مغازه هایی با سقف های بلند مانند آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی یافت می شوند. این نوع لوسترها روی زرق و برق تمرکز دارند. بنابراین، علاوه بر لوستر، نوع مبلمان و دیوار نیز در این طراحی پر زرق و برق، متفاوت است.

لامپ فلاش flush

لامپ فلاش flush در نزدیکی دیوار نصب می شود، این نوع لامپ معمولاً قطعه متحرکی ندارد، آن‌ها به طور سنتی از قدیم به عنوان دیوارکوب شناخته می شدند.

چراغ های دیواری ظریف و مدرن

چراغ های دیوای مدرن بیشتر مناسب اتاق خواب می باشد. شیشه های فلوتد، کارهای ظریف فلزی و پوشش های ابریشمی، همگی می توانند یک چراغ دیواری زیبا و ظریف را ایجاد کنند که فضایی آرام برای استراحت و نور کافی برای بیدار شدن را برای شما فراهم خواهند کرد.

1

انتخاب نوع دیوارکوب و چراغ دیواری نیاز به دانش طراحی داخلی و زیبایی شناسی دارد، شرکت آتیلالایت به شما کمک کرده تا بنا بر طراحی داخلی خانه، هتل یا اداره خود بهترین انتخاب را داشته باشید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

2

چراغ دیواری های محلی

 هتل ها محل‌هایی هستند که بسیار زیاد از این نوع چراغ استفاده می کنند.

3

چراغ های مطالعه دیواری

این نوع لامپ ها تقریباً منحصراً برای کنار تخت استفاده می شوند. این نوع دیوارکوب تنها برای روشن کردن دیوار استفاده نمی شود، بلکه برای خواندن کتاب در رختخواب نیز مناسب است.

چراغ دیواری اتاق خواب

اگر هم نیاز به چراغ مطالعه دارید و هم چراغ خواب می توانید به ترکیب این دو کنارهم فکر کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید مدل فضای روی میز کنار تخت خود را دوست دارید، این طرح می تواند برای شما مناسب باشد.

لامپ دیواری بیلی بالدوین

ترکیبی از بافت و عملکرد شیک باعث شده که این نوع چراغ دیوارکوب هنوز استفاده شود. برای برخی، این چراغ های دیواری هرگز از مد نمی افتند.

4

دیوارکوب های پارچه ای

از پارچه های ابریشمی، مخملی یا نخی در این نوع دیوارکوب استفاده می شود. هنگام تصمیم گیری در مورد روکش می توانید سبک مورد علاقه خود را به گونه ای انتخاب کنید که ساده و ظریف باشد.

اگر قصد دارید از چراغ دیواری به عنوان یک منبع روشنایی استفاده کنید، بهتر است چراغ هایی را انتخاب کنید که هم نور بیشتری را در فضا ایجاد می کنند و هم چیپ های LED دارند تا میزان مصرف انرژی نیز کاهش یابد. اما اگر هدف شما جنبه تزئینی و کاربرد دکوراتیو آن است، باید به دنبال چراغ هایی باشید که نورهای خاص و تزئینی روی دیوار منتشر تولید می کنند.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز