در دوره آموزش اپیلاسیون ، چه مهارتهایی آموزش داده می شود؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۳۵۱۹۶۷
در دوره آموزش اپیلاسیون ، چه مهارتهایی آموزش داده می شود؟
اپیلاسیون، یکی از روش های حذف موهای زائد است و به عنوان موثرترین روش برای از بین بردن موقت موهای زائد استفاده می شود.

اپیلاسیون،  یکی از روش های حذف موهای زائد است و به عنوان موثرترین روش برای از بین بردن موقت موهای زائد استفاده می شود. در این روش مقدار زیادی از موها به طور کامل از ریشه کنده شده و مدت زمان درآمدن دوباره مو نسبت به استفاده از روش های دیگر بیشتر است. از جمله مزایای استفاده از این روش ، علاوه بر ایجاد پوستی صاف و یکدست از بین بردن سلول های خشک و مرده پوست بدون بریدگی یا ایجاد زخم می باشد.

دوره آموزش پیرایشگری حذف موهای زائد با موم در آموزشگاه های مجاز برگزار شده و هنرجویان در طی این دوره آموزشی با انواع روش های حذف موهای زائد آشنا می شوند و نحوه انجام صحیح و اصولی این روش ها را فرا می ‌گیرند تا بتوانند با تسلط و مهارت کافی به عنوان اپیلاسیون کار مشغول به کار شده و از این راه کسب درآمد کنند.

در دوره آموزش اپیلاسیون ، هنرجویان تحت چه آموزش هایی قرار می گیرند؟

در این دوره آموزشی مربیان با تجربه ، هنرجویان را ابتدا با ساختار پوست و مو به طور کامل آشنا نموده و به آنها در مورد انواع موهای گیاهی و شیمیایی اطلاعات جامعی را ارائه می دهند و هنرجویان را با محصولاتی که به طور خاص برای جلوگیری از تحریک پوست فرموله شده‌اند ، آشنا می کنند . 

در ادامه هنرجویان یاد می گیرند که چگونه باید از موم های سرد و گرم استفاده نموده و با استفاده از آنها ، حذف موهای زائد از کل بدن را بدون ایجاد هیچ گونه آسیبی به پوست انجام دهند . در انتها هنرجویان می آموزند که چگونه مراقبت های پوستی که پس از انجام اپیلاسیون باید روی پوست اعمال شود را انجام دهند . تمام مراحل ذکر شده توسط هنرجویان روی مدل بارها تکرار می‌ شود تا ایرادات آنها توسط مربیان گرفته شده و در این کار مهارت کافی پیدا کنند.

سر فصل هایی که در دوره آموزش پیرایشگری حذف موهای زائد با موم در آموزشگاه ارائه می شود بر طبق سرفصل های فنی و حرفه‌ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:

- آشنایی هنرجویان با ساختار پوست و مو

- آشنایی هنرجویان با ابزار با وسایلی که برای اپیلاسیون لازم است.

- آموزش نحوه تهیه و کار با موم سرد و گرم

- نحوه حذف موهای زائد صورت 

- آموزش نحوه تهیه کردن موهای گیاهی و دائم

- آموزش نحوه وکس کردن صورت

- آموزش نحوه حذف موهای زائد بالاتنه بدن

- آموزش نحوه حذف موهای زائد پایین تنه و قسمت های حساس بدن

- آموزش نحوه و موارد استفاده از لوسیون و روغن

پس از پایان دوره آموزشی علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه به هنرجویان ، در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه به فنی حرفه ای برای آنها صادر شده و هنرجویان می توانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از سازمان فنی و حرفه ای به صورت مستقل کار خود را در این زمینه آغاز نموده و از این راه کسب درآمد کنند.

در دوره آموزش اپیلاسیون ، چه مهارتهایی آموزش داده می شود؟

دوره آموزش پیرایشگری حذف موهای زائد با موم با چه تعداد هنرجو برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه معمولا شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی با سه تا ۸ هنرجو و عمومی با ۸ تا ۱۵ هنرجو شرکت کنند . برخی آموزشگاه ها برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت زمان مواجه هستند این امکان را فراهم کرده اند تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از وقت اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند.  

ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش پیرایشگری حذف موهای زائد با موم شامل چیست؟

تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز طبق اعلام آموزشگاه به عهده هنرجو است ولی برخی آموزشگاه ها هنگامی که هنرجویان برای شرکت در دوره آموزش پیرایشگری حذف موهای زائد با موم در آموزشگاه آرایشگری ثبت نام می کنند ابزار و وسایل دوره توسط آموزشگاه به هنرجویان ارائه می شود که هزینه این تجهیزات به عهده هنرجو است و شامل مواردی همچون آبپاش، حوله یکبار مصرف ، کرم های آبرسان گیاهی، کاور یکبار مصرف تخت ، پد رولی اپیلاسیون بصورت یکبار مصرف ، روپوش یکبار مصرف، پیشبند یکبار مصرف، دستمال کاغذی ، ظرف مخصوص موم، کاردک پلاستیکی و چوبی ، حوله یکبار مصرف ، پماد سوختگی ، زر ورق یکبار مصرف ، پودر بچه و غیره می باشند.

آموزشگاه ماهدیس ، برگزار کننده دوره آموزش اپیلاسیون در کرج

برای افراد علاقمند به گذراندن دوره های آموزش آرایشگری و یا افراد جویای کار ، انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در کرج یک چالش است . زیرا اگر پس از صرف زمان و هزینه ، مهارت کافی به دلیل کیفیت آموزش کسب نشده باشد ، امکان کسب درامد از آن دوره وجود نخواهد داشت. 

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای ، بیش از 30 سال در کرج سابقه داشته و افراد زیادی تاکنون در این آموزشگاه ، پس از گذراندن دوره های تخصصی صاحب کسب و کار مستقل و درامد شده اند. 

آموزش اپیلاسیون در کرج و همچنین دوره آموزش بافت مو در کرج ، از دوره های جذاب و پر طرفدار این آموزشگاه است . 

به هنرجویان پس از موفقیت ، مدرک معتیر اعطا می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید. 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز