۹ مزیت یخچال های ساید بای ساید

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۶:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۳۸۷۵
۹ مزیت یخچال های ساید بای ساید
یکی از پرطرفدارترین مدل های یخچال و فریزر که توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید یخچال ساید بای ساید است. این دستگاه ها به دلیل آنکه دو برابر دستگاه های معمولی جا دارند برای نگهداری حجم زیادی مواد غذایی مناسب هستند.

یکی از پرطرفدارترین مدل های یخچال و فریزر که توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید یخچال ساید بای ساید است. این دستگاه ها به دلیل آنکه دو برابر دستگاه های معمولی جا دارند برای نگهداری حجم زیادی مواد غذایی مناسب هستند. علاوه بر این ، دارای مزایای مفید دیگر نیز می باشند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته شده است.

یخچال ساید بای ساید چیست؟

ساید بای ساید از یک اصطلاح انگلیسی به معنای در کنار هم گرفته شده است که منعکس کننده اصل طراحی این گونه یخچال ها می باشد که شبیه یک کابینت دوتایی هستند.

یکی از ویژگیهای اصلی چنین دستگاه هایی این است که محفظه های یخچال و فریزر در کنار هم قرار گرفته اند و مانند مدل های سنتی روی هم قرار نگرفته اند. فضای سمت چپ برای فریزر و سمت راست برای یخچال اختصاص داده شده است.

برای اولین بار این یخچال ها در اواسط قرن گذشته در آمریکا ظاهر شدند که برای خانه های بزرگ دارای آشپزخانه های جادار طراحی شده بودند، اما پس از آن به دلایل مزایایی که داشتند در کشورهای دیگر نیز محبوب شدند.

مزایای استفاده از یخچال ساید بای ساید چیست؟

1- ظرفیت بالا

حجم چشمگیر دلیل اصلی انتخاب یخچال های ساید بای ساید است . آنها هم برای یک خانواده پرجمعیت و هم برای کسانی که ترجیح می دهند مواد غذایی را برای استفاده در آینده خریداری کنند، مناسب هستند.

با استفاده از این یخچال ها مصرف کننده بیش از ۶۰۰ لیتر فضای قابل استفاده دارد که دو برابر یخچال های کلاسیک می باشد.

2- راحتی زیاد

محل قرارگیری محفظه های یخچال و فریزر باعث تضمین قرار گیری راحت مواد غذایی شده و همچنین دید بهینه از فضای داخلی را تضمین می کند.

حجم زیاد این یخچال ها احتمالات زیادی را فراهم می کند. به عنوان مثال ، در برخی از مدل ها را می توان به یک یخ ساز ، یک منطقه خاص برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و یک محفظه برای ذخیره نوشیدنی مجهز کرد.

3- مونتاژ آسان

قطعات یخچال ساید بای ساید را میتوان به راحتی در یک ترکیب واحد جمع نموده و پایه های قابل تنظیم آن به شما این امکان را می دهند که یخچال را طوری تنظیم کنید که پایه های آن هماهنگ با مبلمان آشپزخانه تنظیم شوند.

4- مجهز بودن به خنک کننده مجزا

یخچال های ساید بای ساید از دو واحد تشکیل شدهاند که هر قسمت مستقل از دیگری کار می کند، زیرا دارای سیستم خنک کننده مخصوص به خود با کمپرسور جداگانه هستند و در صورت لزوم می توان از یک محفظه استفاده کرد. به عنوان مثال، هنگامی که قصد رفتن به مسافرت را دارید می توانید محفظه یخچال را خاموش کنید بدون آنکه روی قسمت فریزر تاثیری بگذارد.

5- یخ زدایی خودکار

تمام یخچال های ساید بای ساید مجهز به یخ زدایی خودکار هستند . ناحیه فریزر در این دستگاه ها از NoFrost و یخچال از سیستم قطره ای استفاده می کند.

6- ذخیره سازی محصولات حجیم

قفسه های جداشدنی و طبقه هایی که با بیرون کشیدن قابل حذف هستند فضای قابل استفاده در یخچال را تغییر داده و بزرگتر می کند و شما می توانید اقلام حجیم مانند یک کیک بزرگ را در آنها به راحتی نگهداری کنید.

7- کنترل راحت

با کنترل الکترونیکی به راحتی می توانید دما را در این دستگاه ها تنظیم کرده و عملکردهای لازم یخچال را فعال کنید.

8- سطح دمای یکنواخت

سیستم PowerCooling در یخچال های ساید بای ساید به سرعت مواد غذایی تازه را خنک می کند و دمای یکنواخت داخل محفظه یخچال را حفظ می کند.

9- دارابودن یخساز اتوماتیک

طرفداران اسموتی و نوشابه مدل هایی از ساید بای ساید که دارای یخساز اتوماتیک هستند را دوست خواهند داشت. در این یخچال ها همیشه به مقدار مورد نیاز یخ در ظرف مخصوص وجود خواهد داشت.

نحوه تمیز کردن یخچال ساید بای ساید

با توجه به اینکه هر دو بخش یخچال و فریزر در دستگاه های ساید بای ساید به طور خودکار یخ زدایی می شوند، هوا بین هر دو بخش گردش نموده و هر بویی که در یک قسمت ایجاد شود به قسمت دیگر نیز منتقل میگردد. بنابراین برای از بین بردن این بو ها باید هر دو قسمت را به خوبی تمیز کنید.

تمیز کردن هر دو قسمت یخچال و فریزر ، ماهی یک بار توصیه می شود . این کار به سازماندهی خوب یخچال و فریزر کمک نموده و به مدیریت سطح تازگی غذا ها کمک می کند.

شستشوی دستی با استفاده از مواد ملایم شوینده برای تمیز کردن کشوها، قفسه، طبقات و.. توصیه می شود.

فراموش نکنید که هرگز نباید قفسه های شیشه ای یا روکش ها را هنگامی که سرد هستند با آب گرم تمیز کنید. زیرا قفسه های شیشه ای و روکش ها در صورت قرار گرفتن در معرض تغییرات ناگهانی دما یا ضربه می شکنند و با توجه به اینکه شیشه سکوریت طوری طراحی شده است که به قطعات کوچک تبدیل می شود کف آشپزخانه پر از خورده شیشه هایی به اندازه سنگریزه می شود.

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام تمیز کردن قفسه ها و روکش های شیشه ای رعایت کنید این است که با توجه به اینکه وزن آنها زیاد است هنگام برداشتن آنها از هر دو دست خود برای جلوگیری از افتادن و شکستن آنها استفاده کنید.

توجه داشته باشید که قفسه های یخچال با زیر قفسه و روشنایی ال ای دی ، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی نیستند.

ماهان سرویس مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید در کرج

یخچال های ساید بای ساید با همه مزایایی که دارند ، مثل سایر انواع یخچال دچار خرابی می شوند. از آنجاییکه این نوع یخچال ، حجیم و سنگین هستند ، بهتر است تا حد امکان در منزل تعمیر شوند .

چنانچه ساکن کرج و مناطق اطراف هستید برای تعمیر ساید بای ساید در کرج ، یک تماس کافی است .

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج و تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج از جمله خدمات ماهان سرویس در کرج است . برای کسب اطلاعات بیشتر با ماهان سرویس تماس بگیرید.

  • تماس با ماهان سرویس: 09353001695

  • www.arvandoxin.com

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز