۳ روش عکسبرداری در ایفون ۱۳ که شما را شیفته خود می کند

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۱۷:۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۳۸۸۳
۳ روش عکسبرداری در ایفون ۱۳ که شما را شیفته خود می کند
با توجه به قیمت قیمت آیفون 13 پرو مکس در بازار کنونی از سایر مدل‌های سری بیشتر است، انتظار داریم که امکانات بیشتری هم در اختیار مخاطبین قرار گیرد.

با توجه به قیمت قیمت آیفون 13 پرو مکس در بازار کنونی از سایر مدل‌های سری بیشتر است، انتظار داریم که امکانات بیشتری هم در اختیار مخاطبین قرار گیرد. در واقع همین‌طور هم است و علاقه‌مندان می‌توانند به یک سیستم دوربین فوق‌العاده دسترسی داشته باشند که می‌تواند عکس‌های بسیار زیبایی را تهیه کند و به راحتی هم با گوشی‌های پرچم‌دار رقیب مانند پیکسل ۶ پرو یا سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا رقابت می‌کند. ترکیب قدرتمند آیفون از کیفیت کلی تصویر گرفته تا پردازش نرم افزاری و ویژگی‌های پیشرفته در این سیستم دوربین ارائه می‌شود و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کافی داشته باشید.

فرمت تصویر ProRaw اختصاصی اپل در این سنسور دوربین دیده می‌شود و بدان معنی است که تصاویر آیفون ۱۳ پرو می‌توانند شبیه به یک دوربین حرفه‌ای در اختیار شما قرار گیرند. مجموعه وسیعی از برنامه‌های ادیت عکس شگفت انگیز را هم می‌بینیم که به واسطه سیستم عامل iOS در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. تصاویر می‌توانند حتی در حالت معمولی هم یک اثر هنری دیجیتالی چشم نواز باشند و کاملا نسبت به قیمت آیفون 13 پرو مکس می‌توانند قابل قبول باشند. اما صرفا داشتن یک دوربین عالی تنها چیزی نیست که برای گرفتن عکس‌های ارزشمند نیاز دارید. دانستن ترفندهای تجاری هم می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

دریافت یک دوربین حرفه‌ای نسبت به قیمت آیفون 13 پرو مکس

اولین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید، استفاده درست از لنزهای مختلف دوربین آیفون است. می‌دانیم که ایستادن در مقابل یک صحنه زیبا و حرکت در بین نماهای مختلف، تفاوت‌هایی را در هنگام استفاده از انواع لنزها ایجاد خواهد کرد. درک اینکه چرا ممکن است یکی از لنزها برای یک ترکیب مناسب باشد و دیگری نباشد، بسیار مهم است. شما باید ترکیب بندی خاصی را با هر کدام از این سنسورها انتخاب کرده و ببینید که کدام یک مناسب‌تر هستند. به آن‌چیزی که در صحنه روبروی‌تان است توجه کرده و چند لحظه وقت بگذارید تا سنسور مناسب را برای کار خود انتخاب کنید.

شاید یک سوژه خاص وجود داشته باشد. یک مجسمه یا یک ساختمان شگفت انگیزی که توسط المان هایی از درختان و تابلوها و همچنین چراغ‌های خیابان احاطه شده است و در هر کدام از این‌ها باید از سنسور مناسبی استفاده کنید. استفاده از زوم تله‌فوتو ۳.۵ برابری آیفون ۱۳ پرو یک راه حل عالی برای جداسازی سوژه و از بین بردن تمام این عوامل حواس پرتی است. ممکن است حتی نیاز داشته باشید که به عقب بازگشته و سپس زوم کنید تا در کادر مناسب قرار گیرد. اما ساده کردن صحنه به صورت می‌تواند به هایلایت شدن سوژه شما هم کمک کند.

تناسب قیمت آیفون 13 با امکانات عکس برداری

نکته دوم در عکس برداری مربوط به ساعات مختلف روز است. مهارت‌های فوق‌العاده‌ای که با پرداخت قیمت آیفون 13 در اختیار شما قرار می‌گیرد، نیاز به یک کاربر ماهر هم دارد. وقتی که در نور کم عکس برداری می‌کنید، این مهارت‌ها بیشتر به چشم خواهد آمد. شما فقط به عکاسی در ظهر که خورشید در بالاترین حد خود است، محدود نمی‌شوید. طلوع و غروب خورشید معمولا عکس‌ها را تیره‌تر می‌کند، اما ممکن است که رنگ‌های زیبا در آسمان و کنتراست عالی در نور منتشر شده به شما یک فرصت دیگر بدهد. عکاسان منظره می‌دانند که بیدار شدن قبل از سحر می‌تواند اغلب بهترین کیفیت در عکس برداری را برای‌شان داشته باشد.

به همین دلیل است که باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهید. اگر در تعطیلات شهری هستید، ارزشش را خواهد داشت که حداقل یک بار عکس طلوع خورشید را تست کنید. از نقاطی که قبلا پیدا کرده بودید، استفاده کرده و ببینید که چگونه با نور متفاوت این تصاویر تغییر پیدا خواهند کرد. این همان چیزی است که تصاویر شما از صدها عکس دیگر در اینستاگرام هم متفاوت خواهند بود و ارزش پردخت قیمت آیفون 13 را بهتر درک خواهید کرد. شما می‌توانید با پرداخت قیمت آیفون 13 پرو مکس به یک سنسور بیشتر دست پیدا کرده و عکس برداری بهتری را هم تجربه کنید.

عکس برداری با فرمت ProRaw

ترفندهای دقیق و جالبی وجود دارند که می‌توانید استفاده کنید و یکی از آن‌ها با فرمت ProRaw برای شما ممکن خواهد شد. عکس‌های حجیم با این فرمت را می‌توانید در لایتروم ادیت کرده و تفاوت‌هایی را بین یک عکس روزمره و یک قطعه زیبا از هنر ارزشمند خود ایجاد کنید. خوشبختانه، اپل حتی با معرفی ProRaw در آخرین نسل آیفون‌ها، این کار را انجام داده است. ProRaw فرمتی است که مشابه عکس برداری خام بوده و در دوربین DSLR کاربرد دارد. تمام داده‌های تصویر در این شرایط ذخیره نشده و تعادل رنگ سفید هم تغییر داده می‌شود و می‌توانید رنگ‌ها را با دقت بیشتری پس از عکس بردای عوض کنید.

قیمت اپل واچ و ارزش آن

می‌دانیم که در کنار خرید گوشی آیفون، می‌توانید از یک اپل واچ هم به عنوان مکمل استفاده کنید. قیمت اپل واچ نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند بالاتر است، اما ارزش خرید بالایی دارد و کاملا می‌توانید به آن اعتماد داشته باشید. اپل واچ دارای قابلیت‌های ردیاب ورزشی و همچنین قابلیت‌های سلامتی است و کمک می‌کنند که زندگی بسیار بهتری هم داشته باشید. با پرداخت قیمت اپل واچ می‌توانید کیفیت خواب خود را هم بررسی کرده و اطلاعات مربوط به آن را در گوشی آیفون خود ذخیره کنید.

اپل واچ قابلیت‌های دیگری هم دارد که یکی از آن‌ها طراحی منحصربه‌فرد و زیبای آن است. سیستم‌عامل این ساعت هوشمند آپدیت شده و قابلیت‌هایی در زمینه استفاده از برنامه‌ها و همچنین نوتیفکیشن‌ها خواهد داشت. امسال احتمالا اپل واچ سری ۸ در نسخه‌های مختلف همراه با یک نسخه مقاوم‌تر ورزشی روانه بازار خواهد شد.

خرید از سایت بازرگانی سیب

بازرگانی سیب امکان خرید اقساطی محصولات اکونومی اپل را در اختیار شما قرار داده است. قیمت آیفون 13 پرو مکس و محصولات دیگر مانند قیمت اپل واچ را می‌توانید به‌صورت اقساطی بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کرده و تنها ۴۰ درصد از مبلغ را ابتدا به‌صورت پیش پرداخت ارائه کند. این روند سبب می‌شود که استرس کمتری در هنگام خرید داشته و برنامه ریزی مالی بهتری داشته باشید. قیمت آیفون 13 در مدل‌های مختلف در سایت برای‌تان آماده شده است و می‌توانید بررسی‌های لازم را هم انجام دهید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز