راه های مناسب و قابل اعتماد برای معامله اتریوم

۱۴۰۱/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۷۹۱۰
راه های مناسب و قابل اعتماد برای معامله اتریوم
سرمایه گذاری و خرید اتریوم به عنوان یک رمز ارز معتبر در بین ارزهای جهانی، شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید وجوه مدنظر خود را سریع و مطمئن انتقال دهید. این توکن امکان استفاده از فناوری بلاک چین را برای راه حل های دیجیتال خودکار مختلف فراهم می کند.

سرمایه گذاری و خرید اتریوم به عنوان یک رمز ارز معتبر در بین ارزهای جهانی، شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید وجوه مدنظر خود را سریع و مطمئن انتقال دهید. این توکن امکان استفاده از فناوری بلاک چین را برای راه حل های دیجیتال خودکار مختلف فراهم می کند. در پی راه اندازی شبکه محاسباتی اتریوم، ارز دیجیتال آن یعنی ETH به دومین ارز پرتقاضا تبدیل شده است. این بلاک چین در کنار بیت کوین سال ها موقعیت های پیشرو را از نظر ارزش در بازار جهانی در اختیار داشته اند. اگر می خواهید نحوه خریدن آن را بیاموزید، این مقاله را دقیق مطالعه کنید.

قبل از خرید اتریوم چه نکاتی را باید بدانید؟

اگرچه برای خرید اتریوم راه‌حل‌های متعددی توسط سازنده آن ارائه می شوند؛ اما توکن بومی آن عمدتا به عنوان یک دارایی دیجیتال برای تجارت و سرمایه‌گذاری مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین خرید این رمزارز شباهت زیادی به خرید سهام دارد؛ اما ماهیت ارزهای مورد معامله متفاوت است. اتر یک ارز دیجیتال محسوب می شود؛ یعنی در صرافی های سنتی نمی توان آن را معامله کرد. از سوی دیگر معاملات اتریوم از نظر زمانی محدودیتی ندارند و حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی به صورت 24 ساعته در دسترس خواهند بود.

 

بهترین مکان ها برای خرید اتریوم

این روزها تجارت کریپتو یک روش جایگزین محبوب برای سرمایه گذاری به حساب می آید. بنابراین می‌ توانیم مکان‌ های مختلفی را برای خرید و فروش دارایی ‌های دیجیتال پیدا کنیم. شما می ‌توانید در وب به دنبال صاحب کریپتو بگردید و مستقیما از او چند سکه بخرید.

راه دیگر بررسی وجود یک دستگاه خودپرداز رمزنگاری در نزدیکی شماست. با این حال، این مورد بیشتر در شهرهای بزرگ مانند لندن یا نیویورک در دسترس خواهد بود. بنابراین استفاده از صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری، گزینه مناسبی محسوب می شود که شما می ‌توانید بر اساس آن با پرداخت با ارزهای دیجیتال دیگر، تعدادی توکن به دست آورید. اگر یک صرافی ارز دیجیتال با پشتیبانی از پرداخت های سنگین، انتخاب کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که می تواند در کشور شما فعالیت کند. زیرا برخی از حوزه‌ های قضایی، خرید ارزهای دیجیتال را در سطح دولتی مجاز نمی ‌دانند.

نکات مهم در زمینه خریدن اتریوم

هنگامی که به دنبال مکانی برای دریافت توکن های این ارز مجازی هستید، نکات ضروری را مانند سادگی رابط کاربری باید در نظر بگیرید. هر چه رابط کاربری صرافی ساده تر باشد، سریع تر می توانید خرید اتریوم را انجام دهید. در بیشتر موارد، وجود یک رابط پیچیده به معنای هزینه های پنهان است؛ بنابراین شما به سختی این اطلاعات را پیدا می کنید و هزینه بیشتری برای خدمات پرداخت خواهید کرد. اگر یک مکان معتبر را پیدا کنید، می توانید تمام اطلاعات لازم را در یک نگاه به دست آورید. علاوه بر این، راهنماهای دقیق و مقالات پیچیده آموزشی یک وبلاگ معتبر به شما کمک می کنند مانند یک حرفه ای با رمزارزها برخورد کنید.

پشتیبانی ارزهای رمزنگاری شده

یک پلتفرم با انتخاب گسترده ارزها به شما انعطاف بیشتری در اهداف تجاری و سرمایه گذاری می دهد. اگر اتریوم (ETH) را با استفاده از دستگاه خودپرداز رمزنگاری بخرید، نمی ‌توانید این توکن ‌ها را به همان روش به فیات تبدیل کنید. برای انجام این کار، باید یک صرافی کریپتو به فیات پیدا کرده و ETH خود را به آنجا منتقل کنید. یک سایت معتبر به طور مداوم لیست رمزارزهای پشتیبانی شده را گسترش می دهد.

گزینه های پرداخت موجود

2

بیشتر صرافی‌ها از کارت‌ های نقدی و اعتباری پشتیبانی می ‌کنند؛ زیرا این یک ابزار پرداخت ساده است که مشتریان با آن آشنا هستند. با این حال، توصیه می شود 1 تا 2 گزینه جایگزین مانند نقل و انتقالات بانکی، PayPal، Skrill  و غیره را مدنظر داشته باشید تا اگر نتوانستید از کارت خود استفاده کنید، گزینه دیگری را برای خرید ETH در دست داشته باشید.

Etherscan چیست و نحوه فعالیت آن چگونه است؟

اتر اسکن یک پلت فرم قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز است که به عنوان یک کاوشگر بلاک و تجزیه و تحلیل فعالیت می کند و به شما امکان می دهد به جزئیات هر تراکنش بلاک چین اتریوم دسترسی داشته باشید. در واقع این وسیله قابل اعتمادترین ابزار برای پیمایش در تمام داده های عمومی در بلاک چین این ارز دیجیتال است و گاهی اوقات "Ethplorer" نامیده می شود.

این داده ها، اطلاعات تراکنش، آدرس کیف پول، قراردادهای هوشمند و بسیاری موارد دیگر را شامل می شوند و در زمان خرید اتریوم بسیار کارآمد هستند. اتر اسکن کاملا مستقل است؛ یعنی توسط بنیاد اتریوم حمایت و مدیریت نمی ‌شود. گروهی که پشتیبانی اتر اسکن را بر عهده دارند، افرادی از توسعه دهندگان باتجربه و متخصصان صنعت هستند که برنامه مزبور را برای دسترسی بیشتر به بلاک چین اتریوم برای کاربران روزمره توسعه دادند.

قیمت لحظه ای کریپتو

قیمت لحظه ای اتریوم بسته به شرایط بازار و میزان عرضه و تقاضا تغییر می کند. به همین دلیل باید قبل از خرید اتریوم حتما قیمت آن را استعلام بگیرید. شرایط رخ داده در سطح جهان باعث می شوند قیمت لحظه ای ارز دیجیتال کاهش یا افزایش پیدا کند. کریپتوهای مجازی از جمله اتریوم تا کنون در سال جاری تغییری 55.72- درصد داشته اند و این توکن ها را تحت عنوان استاندارد طبقه بندی دارایی های دیجیتال CoinDesks (DACS)  به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند طبقه بندی کرده اند. این مسئله را مدنظر داشته باشید که بررسی قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد و غفلت از آن می تواند به شما خسارت مالی وارد کند.

کلام آخر

شرکت اوکی اکسچنج به عنوان یک مرکز معتبر و دارای مجوز در ایران، حدود 5 سال است که فعالیت خود را در حوزه سرمایه گذاری های مرتبط با بلاک چین آغاز کرده و در این مدت توانسته جایگاه خود را در میان شرکت های معتبر دنیای توکن تثبیت کند. این نهاد در امر آموزش نحوه صحیح خرید و فروش انواع کوین ها از جمله خرید اتریوم، مشتریان بسیاری را جذب کرده و شیوه آموزشی مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند افرادی با تجربه و کارآزموده را در ایران معرفی کند. شما نیز اگر به این حوزه علاقه دارید و می خواهید در مورد تمام جزئیات مربوط به آن اطلاعات کافی داشته باشید، می توانید از اوکی اکسچنج کمک بگیرید.

البته این مرکز فعالیت خود را محدود به موارد آموزشی نکرده و در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز توانسته خود را به عنوان یک صرافی قابل اعتماد به مشتریان علاقه مند به حوزه کریپتو بشناساند. بنابراین شما نیز می توانید برای سرمایه گذاری در این عرصه به شرکت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز