۶ روش برای ست کردن لباس با شلوار مام استایل

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۲۹۶۴
۶ روش برای ست کردن لباس با شلوار مام استایل
شلوار مام استایل یکی از انواع مدل شلوارهای زنانه در دنیای مد و استایل امروز است. بازار این روزها علاقمند زیادی به این دسته از شلوارها دارد و این دسته از شلوار عمدتا برای افراد با وزن بالاتر مناسب است. البته افراد لاغر هم می توانند از این شلوارها استفاده کنند.

Aشلوار مام استایل یکی از انواع مدل شلوارهای زنانه در دنیای مد و استایل امروز است. بازار این روزها علاقمند زیادی به این دسته از شلوارها دارد و این دسته از شلوار عمدتا برای افراد با وزن بالاتر مناسب است. البته افراد لاغر هم می توانند از این شلوارها استفاده کنند. شلوار مام استایل معمولا فاق بلندی دارد که تا بالای ناف می آید و کاملا ناحیه شکم را می پوشاند.

 

این نوع از شلوار جین محبوب همچنین ظاهر بسیار گشادی خصوصا در نواحی ساق و فاق دارد. نکته دیگر در مورد این شلوارها آن است که برخلاف شلوار جین های امروزی که در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می شوند؛ معمولا رنگ آبی یک دست داشته و چین های متعددی در دوخت آن به کار می رود. پاچه این شلوار حالت مخروطی داشته و قسمت بالای آن گشاد و پایین شلوار تنگ است. در ادامه به چند روش برای ست کردن لباس با شلوارهای مام استایل اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

  1. شلوار مام استایل و کفش کتانی و تی شرت

برای داشتن یک استایل مدرن می توانید از شلوار مام استایل و کفش کتانی و تی شرت استفاده کنید. این ست در واقع هم راحت است و هم برای استفاده روزمره کاربرد دارد. این شلوارها به دلیل فاق بلندی که دارند بهتر است با تی شرت کوتاه استفاده شوند و یا بخشی از تی شرت داخل شلوار قرار بگیرد. البته پوشیدن تیشرت ‌های لانگ و آزاد با شلوار مام فیت برای آقایان جذاب‌ تر است. به لحاظ رنگی می توانید شلوار مام استایل را با رنگ خنثی ست کنید. کتانی سفید با این شلوارها بهترین گزینه است و استفاده از یک بادی اسپلش خنک این تیپ تابستانی شما را تکمیل می کند. بادی اسپلش در انواع زنانه و مردانه این روزها دارای قیمت متنوع و برندهای متفاوتی مانند مای، ویکتوریا سکرت و کالیستا است که خرید آن به صورت اینترنتی به صرفه تر خواهد بود.

  1. شومیز و شلوار مام استایل

شومیزهای رنگی و طرح دار را نیز می توانید با شلوار مام استایل ست کنید. برای مثال می توانید از شلوار مام استایل مشکی استفاده کنید و آن را با هر شومیزی ست کنید. شلوار مام استایل مشکی ظاهر شیک و قشنگی به شما می ‌دهد و برای ست کردن آن می‌ توانید انواع شومیز را امتحان کنید. از شومیز سفید ساده، تا شومیز راه‌ راه، خال ‌دار یا گلدار. یک جفت کفش پاشنه ‌دار و یک کیف بند دار جمع ‌و جور کنارش بگذارید تا استایل شما جذاب تر شود. قیمت شومیزهای مجلسی زنانه بسیار مناسب است و در جنس‌های متنوعی مانند حریر، کرپ و غیره موجود است، بنابراین شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی این مدل لباس در وقت و هزینه خود هم صرفه جویی کنید.

  1. بلوز عکس دار و مام استایل

تی شرت های عکس دار هم استایلی امروزی به شما می دهند و چون شلوار مام استایل ساده است تیپ شما را از سادگی خارج می کنند. شما می توانید به راحتی چند دست تی شرت عکس دار بخرید و زمانی که ندانستید آن را با چه لباسی ست کنید بپوشید. علاوه بر این شما می توانید با اکسسوری‌ های ساده ‌ای مثل کمربند، آن را چشم‌‌گیرتر کنید. یک جفت کفش ورزشی، کیف پارچه ‌ای و مانتوی راسته با قد متوسط هم استایل ‌تان را کامل می ‌کند.

  1. پیراهن زنانه و مام استایل

پیراهن زنانه را اگر خوب انتخاب کنید با شلوار مام استایل بسیار زیبا خواهد شد زیرا تنوع طرح و رنگ در این پیراهن ها بسیار زیاد است و با هر شلواری هم ست می شوند. برای استفاده از شال و روسری در کنار پیراهن زنانه هم بهتر است به سراغ الیاف طبیعی بروید تا زیبایی پیراهن شما را چند برابر کند.

  1. کت تک و مام استایل

گاهی اوقات ما یک استایل روزمره را دوست داریم اما ملاقات ما رسمی است پس می توانیم شلوار مام استایل را با یک کت تک ست کنیم تا مقداری رسمی تر شود. این کت تک اگر کمی ارتفاع هم داشته باشد می تواند استایل را تغییر داده و جذاب تر به نظر برسد. برای انتخاب رنگ کت تک هم می توانید از رنگ های تیره یا مشکی استفاده کنید. معمولا این رنگ ها هماهنگی بیشتری با شلوار مام استایل دارند و بهتر است رنگ کفش و کیف هم با رنگ کت هماهنگ باشند.

  1. مانتو کوتاه و گشاد و مام استایل

برای ست کردن مانتو با شلوار مام استایل باید بدانید که این مانتو باید کوتاه و گشاد باشد. در واقع باید هماهنگی میان بلوز و مانتو هم برقرار باشد و هر دو گشاد باشند اما کوتاه بودن آنها بسیار مهم است. اگر رنگ شلوار مام استایل شما آبی است می توانید از رنگ های سفید و روشن برای مانتوی کوتاه خود استفاده کنید و اگر رنگ شلوار شما مشکی است بهتر است به سراغ رنگ های خنثی بروید.

نویسنده: وحیده امینی

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز