بالم لب یا برق لب ؟ کدام یک برای من مناسب است؟

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۸۵۸۸
بالم لب یا برق لب ؟ کدام یک برای من مناسب است؟
حتما برای شما هم پیش آمده است که لب هایتان دچار خشکی و یا ترک می شوند اقلب این این اتفاق در فصل های سرد و زمان سرما رخ میدهد. شما هم بی شک دنبال استفاده از راه حل و راهکاری برای رفع این خشکی ها هستید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که لب هایتان دچار خشکی و یا ترک می شوند اقلب این این اتفاق در فصل های سرد و زمان سرما رخ میدهد. شما هم بی شک دنبال استفاده از راه حل و راهکاری برای رفع این خشکی ها هستید. 

گفتنی است که امروزه با رشد و پیشرفت صنعت آرایشی و بهداشتی محصولاتی تولید شده اند که تمامی این مشکلات را برای همیشه حل کرده و راه حل اساسی برای یک سری از این مشکل ها شده اند که امروز قصد آن را داریم تا دو نمونه از این محصولات را برای شما بررسی کنیم و از فواید و معایب آن ها با شما حرف بزنیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

Screenshot_20220918_132617

بالم لب چیست؟

یکی از اصلی ترین ویژگی های داشتن لب های زیبا این است که لب های شما خشک و پوست پوست نباشد زیرا داشتن این نوع لب اصلا جلوه زیبایی برای شما ندارد همچنین باعث از بین رفتن سلامت لب های شما شده و شما در آن ناحیه دچار درد خواهید شد پس باید به فکر این موضوع باشید که باید این مشکل را حل کنید.

شما برای اینکه لب هایی جذاب و زیبا را داشته باشید باید به آن رسیدگی کنید و مراقبت های ویژه از آن را به عمل بیاورید. یکی از کار هایی که شما باید برای مراقبت از لب هایتان انجام دهید نرم کردم و لطیف کردم آن هاست. برای اینکار شما می توانید از بالم لب ها استفاده کنید.

بالم لب محصولیست که وظیفه چرب و نرم کردن لب های شما را بر عهده دارد و با استفاده از آن لب های شما دچار خشکی و پوست پوست نشود. ساختار بالم لب از نوعی موم است که دارای خاصیت مرطول و نرم کنندگی می باشد و همچنین آبرسانی بسیار قوی نیز برای لب های شماست. یکی از دلایل دیگری که لب های شما بیشتر در زمان سرما خشک می شوند این موضوع است که لب ها هیچ کدام غده های تعریقی ندارند و هیچگاه عرق نمی کنند که این امر باعث به خشکی لب در هوای سرد می شود.

مواد تشکیل دهنده بالم لب همچون موم عسل ، روغن نارگیل و پارافین می باشد و این موارد در محصولات و فیس واش های مختلف بکار رفته است. از لحاظ ویتامینی نیز فیس واش ها دارای ویتامین C و ویتامین E نیز می باشند.

Screenshot_20220918_132624

برق لب چیست؟

برق لب هم محصولیست مانند بالم لب ولی یک سری تفاوات هایی را نیز دارد. برق لب بیشتر برای زیبایی استفاده می شود ولی بالم لب برای ایجاد نرمی و اصطلاحا تامین سلامت لب می باشد. برق لب ها اولین بار در صنعت فیلم و سینما استفاده شد تا بخ بازیگران جلوه ای زیبا تر و جذاب تر بدهد.

یکی از وظایف برق لب همانطور که از نامش پیداست براق تر نشان دادن حجم لب شما می باشد و آن ها را درخشان تر می کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول فوق العاده حجیم تر نشان دادن حجم لب های شماست اکثر خانم ها برای اینکه لب هایی حجیم تر داشته باشند از این محصول استفاده می کنند. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید از برق لب به عنوان ژل ابرو نیز استفاده کنید.

برق لب به حالت های مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد برای مثال برق لب تیوپی، برق لب ماتیکی و برق لب ژل دارد شما باید انتخاب کنید که کدام یک مناسب شما می باشد و با استفاده از کدام یک راحت تر هستید. برق لب ها در رنگ های مختلفی تولید شده اند و دارای بسته بندی های زیبا و جذابی می باشند.

Screenshot_20220918_132632

برق لب یا بالم لب

خب تا به اینجا ما بالم لب و برق لب را به خوبی شناختیم و متوجه شدیم که هر کدام چه کاربردهایی را دارند و مزایا و معایب آن ها چیست همچنین نحوه استفاده از آن ها را نیز به شما توضیح دادیم. به طور کلی نمی توان گفت که کدام یک از این محصولات از آن یکی بهتر است. هر کدام از این محصولات یک سری وظایف خاصی را دارند و شما نسبت به نیازتان باید از آن ها استفده کنید.

برای مثال اگر قراری دارید و یا جایی دعوت شده این و قصد آن را دارید که خیلی مجلسی در آن جا حضور داشته باشید می توانید از برق لب استفاده کنید. توجه داشته باشید که این محصول لب های شما را برجسته کرده و به لب های شما جلوه حجیم تری می بخشد.

ولی اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که لب هایتان زود به زود خشک می شود و یا لب هایتان پوست پوست می شود شما باید از بالم لب ها استفده کنید. گفتنی است که بالم لب ها باید عضوی از روتین روزانه شما باشد و شما باید از آن ها به صورت دائمی تری از برق لب ها استفده کنید.

Screenshot_20220918_132639

امیدوارم که از این مقاله استفاده خوبی برده باشید و نتیجه دلخواهتان را از این پس در انتخاب این دو محصول بگیرید. خیلی ممنون که تا به اینجای کار همراه ما بودید. همچنین اگر قصد تهیه لوازم آرایشی اصل و اورجینال را دارید می توانید عبارت مقابل را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه حاضر شده کلیک کنید : آرایش لب مدیاژ

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز