آیشم بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا در یک دهه گذشته انتخاب شد

۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۰۱۰۹
آیشم بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا در یک دهه گذشته انتخاب شد
آژانس گردشگری آیشم به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا در یک دهه گذشته انتخاب شده است. این مجموعه با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای اروپایی به عنوان بهترین برگزار کننده تورهای انفرادی و گروهی در کشور های اروپا فعالیت می کند.

آژانس گردشگری آیشم به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا در یک دهه گذشته انتخاب شده است. این مجموعه با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای اروپایی به عنوان بهترین برگزار کننده تورهای انفرادی و گروهی در کشور های اروپا فعالیت می کند. از خدمات مجموعه گردشگری آیشم می توان به اجرای مستقیم تورهای خارجی، اجرای تورهای اروپایی، رزرو و فروش بلیط داخلی و خارجی، رزرو هتل های خارجی سراسر دنیا، اخذ ویزا، صدور بیمه مسافرتی، خدمات رزرواسیون آنلاین و ... اشاره کرد.

 

 تیم حرفه ای و کارشناسان مهاجرتی این مجموعه تلاش می‌کنند تا با اجرای تورهای لاکچری اروپا خاطرات خوشی را برای هموطنان عزیز به یادگار بگذارند. در حال حاضر مجموعه گردشگری آیشم با اجرای کامل ترین تورهای اروپایی در کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، یونان و سایر کشورهای دیگر در خدمت هموطنان عزیز می باشد. به خاطر وجود تورهای متنوع اروپایی در مجموعه آیشم، هموطنان عزیز می توانند با توجه به میزان سرمایه و بودجه ای که دارند یکی از انواع تورهای ارزان قیمت و با کیفیت اروپا را خریداری نمایند.

بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا

 مجموعه آیشم به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا شرایطی را فراهم کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند با سفر به کشورهای اروپایی از طریق تورهای گروهی آژانس گردشگری، خاطرات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده شان به یادگار بگذارند. این مجموعه گردشگری در ۱۰ سال گذشته به عنوان بهترین آژانس هواپیمایی مجری تورهای اروپایی معرفی شده است. از تورهای جذاب آژانس گردشگری آیشم می توان به تور اسپانیا، تور یونان و تور اروپا اشاره کرد. یکی از جذاب ترین تور های اروپایی که توسط مجموعه گردشگری آیشم برگزار می‌شود، تور کشتی کروز یونان است.

 هموطنان عزیز با خرید این تور می توانند بدون دریافت ویزای یونان از طریق کشور ترکیه به یونان سفر کنند. خدمات و امکانات بی نظیر ارائه شده در تورهای اروپایی آژانس گردشگری آیشم طی چند سال گذشته به گونه ای بوده که مسافران این آژانس گردشگری همیشه از کیفیت خدمات رضایت داشته اند و این آژانس را به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تور اروپا انتخاب کرده اند. بیشترین آمار رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده در تورهای اروپایی بوده و همه مسافران این آژانس گردشگری از هزینه های مناسب تورهای گروهی اروپا، تفریحات هیجان انگیز سفر و همچنین خدمات مناسب تور لیدر ها و تفریح و گشت و گذار در شهرهای اروپایی رضایت داشته اند.

 تور اروپا با آیشم

 تور اروپا با آیشم

کشورهای اروپایی در سال های اخیر برای صادر کردن ویزا قوانین سختی را در نظر گرفته اند. به همین خاطر مسافران ایرانی که قصد سفر به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا و یونان را داشته باشند، برای دریافت ویزا باید مراحل سختی را طی کنند و حتماً گواهی تمکن مالی ارائه کنند و یا اینکه از داخل کشور اسپانیا یونان دعوتنامه داشته باشند؛ اما افرادی که قصد داشته باشند برای گردشگری به کشورهای اروپایی سفر کنند می‌توانند از طریق خرید تور اروپا با آیشم، آژانس مسافرتی برگزار کننده تورهای اروپایی، به راحتی به این کشورهای اروپایی سفر کنند.

کارشناسان مجرب آژانس گردشگری آیشم با برگزاری تورهای یک ماهه و کوتاه مدت اروپایی، به صورت گروهی و انفرادی این امکان را فراهم کرده‌اند تا هم وطنان عزیز با انتخاب تورهای ارزان قیمت و با کیفیت سفری جذاب به کشورهای اروپایی داشته باشند. البته هزینه خرید تور اروپا با توجه به فصل سفر متفاوت است و ممکن است در فصل های اوج گردشگری هزینه های خرید تور اروپا کمی بالاتر باشد.

کارمندان این مجموعه از ابتدا تا انتها در خدمت هموطنان عزیز هستند و خدماتی مانند رزرو بلیط هواپیما، دریافت بیمه نامه مسافرتی، رزرواسیون آنلاین، رزرو هتل در کشورهای اروپایی و حتی اخذ ویزای کشورهای اروپایی را برای آن ها انجام می دهند.

 تور اسپانیا با آیشم

اسپانیا یکی از کشورهای زیبای اروپایی است که هر ساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی از ساسر کشورهای دنیا می باشد. بهترین زمان سفر به اسپانیا در فصل های بهار و تابستان است. به همین خاطر آژانس گردشگری آیشم بابرگزاری تور اسپانیا به صورت انفرادی و گروهی شرایطی را فراهم کرده تا هموطنان عزیز بتوانند از جزایر زیبای اسپانیا به ویژه جزایر قناری دیدن کنند. ایبیزا یکی از مکان های جذاب برای گردشگران است که مسافران با خرید تور اسپانیا از آژانس گردشگری آیشم می‌توانند سفری مهیج و رویایی به این منطقه را تجربه کنند.

در حال حاضر کشور اسپانیا تنها به افرادی ویزا می دهد که از طریق تورهای گروهی اقدام کنند؛ بنابراین اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید، می توانید با خرید تورهای گروهی اسپانیا و اقدام از طریق مجموعه گردشگری آیشم که به عنوان بهترین برگزار کننده تورهای اروپایی انتخاب شده است، سفری رویایی به این کشور زیبای اروپایی داشته باشید و دیگر نگران دریافت ویزای اسپانیا نباشید.

 تور یونان با آیشم

 تور یونان با آیشم

یونان نیز یکی دیگر از کشورهای بی نظیر اروپایی است که جزایر بسیار تماشایی و زیبایی دارد. سفر به کشور یونان نیز برای مسافران ایرانی در سال‌های اخیر دشوار شده، اما اگر از طریق آژانس‌های گردشگری معتبر اقدام کنند، مشکل چندانی برای دریافت ویزا ندارند. حتی آژانس گردشگری آیشم شرایطی را فراهم کرده تا هموطنان عزیز از طریق خاک ترکیه و بدون ویزا به یونان سفر کنند. حتماً این سوال برای شما پیش آمده که چگونه بدون ویزا امکان سفر به یونان وجود دارد؟

 همان طور که می دانید هموطنان ایرانی برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارند و می توانند از طریق خاک کشور ترکیه و با کشتی های کروز به جزایر زیبای یونان سفر کنند و از این مناظر زیبا لذت ببرند. مجموعه گردشگری آیشم با اجرای تور کشتی کروز یونان، بدون ویزا، هزینه های مربوط به سفر را کاهش می دهد و خاطرات بسیار شگفت انگیزی را برای مسافران عزیز به یادگار می گذارد. مسافران می توانند با خرید تور یونان در جزایر یونان مانند سانتورینی، از کشتی پیاده شوند و مناظر زیبای این جزایر را ببینند. تعداد روزهای سفر با توجه به شرایط تورهای اروپایی و هزینه های آن ها متفاوت است.

 تور انفرادی یا تور گروهی اروپا

با خرید تور انفرادی یا گروهی اروپا از طریق آژانس گردشگری آیشم، هموطنان عزیز می توانند ویزای شینگن همه کشورهای اروپایی را دریافت کنند و به هر یک از کشورهای موردنظرشان سفر کنند. این مجموعه با برگزاری تور های لوکس و لاکچری اروپایی پس از دریافت مدارک لازم، تمام کارهای مربوط به اخذ ویزای کشورهای اروپایی را برای مسافران انجام می دهد.

 بعضی از از آژانس ها هستند که تنها تورهای گروهی برگزار می کنند در صورتی که آژانس گردشگری آیشم با برگزاری تورهای انفرادی و گروهی این امکان را فراهم کرده تا هموطنان عزیز بتوانند با شرایط خودشان یکی از انواع تورهای اروپا را خریداری کنند. البته لازم به ذکر است که تور های انفرادی دارای معایبی هستند. اگر مسافران به صورت گروهی سفر کنند، هزینه های کمتری برای سفر به کشورهای اروپایی پرداخت می کنند و از مزایای بیشتری استفاده می کنند.

چنانچه مسافران به صورت انفرادی سفر کنند اگر به زبان کشور مقصد آشنا نباشند، بدون استفاده از خدمات تور لیدر ها برای جابجایی و تفریح و گشت و گزار دچار مشکل می‌شوند و باید هزینه های اضافی پرداخت کنند؛ اما در صورت خرید تورهای گروهی تمامی خدمات توسط تولید رها در اختیار آن ها قرار داده می شود.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
احمد
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
رپورتاژ آگهی خودتون مینویسید به خودتون میگید بهترین آژانس مسافرتی؟ انتخاب شدید؟ از طرف کجا؟ کی ؟ :)
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز