معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

فعالیت معلمان در زمان شیوع کرونا همچون جهاد دوران دفاع مقدس با ارزش و قابل تحسین است

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۰۶۳۹
فعالیت معلمان در زمان شیوع کرونا همچون جهاد دوران دفاع مقدس با ارزش و قابل تحسین است
در این ایام کرونایی معلمان فداکاری هستند که در جهاد بزرگ آموزشی با همتی مضاعف، با صرف وقت و هزینه به درب منازل دانش آموزان مناطق دور دست و محروم ازاپلیکیشن شاد می‌روند تا مهر و محبت معلمی را برای آنها هدیه ببرند و تعهد، وظیفه شناسی و بزرگ منشی خود را بار دیگر به همگان نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل و هیئت همراه بسته های آموزشی حاوی جزوه های آموزشی و نوشت افزار به دانش آموزان مناطق روستایی اهدا شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله ی اجتماعی، بسته های آموزشی، بهداشتی و ورزشی ویژه ایام تعطیلی مدارس را به دانش آموزان روستای محروم و دور افتاده ینکجه سینار  شهرستان ماهنشان اهدا کرد.

سلامی ضمن تقدیر از زحمات معلمان و مدیران مدارس در این ایام، گفت: فعالیت معلمان در زمان شیوع کرونا همچون جهاد دوران دفاع مقدس با ارزش و قابل تحسین است.

وی بیان داشت: تعطیلی مدارس در پی شیوع ویروس کرونا، نگرانی هایی را برای خانواده‌ها به وجود آورد که شرایط ادامه تحصیل فرزندانشان چگونه خواهد بود؛ اما معلمان نیک اندیش و فداکار استان زنجان، اجازه ندادند این دغدغه برای خانواده ها باقی بماند.

سلامی اضافه کرد: در این میان معلمان فداکاری دیگری نیز هستند که در جهاد بزرگ آموزشی با همتی مضاعف، با صرف وقت و هزینه به درب منازل دانش آموزان مناطق دور دست و محروم ازاپلیکیشن شاد می‌روند تا مهر و محبت معلمی را برای آنها هدیه ببرند و تعهد، وظیفه شناسی و بزرگ منشی خود را بار دیگر به همگان نشان دهند.

شایان ذکر است اینها تنها نمونه هایی از انبوه بی شمار این معلمان فداکار هستند که حتی در شرایط بحران و بیماری نیز با حضور در کنار دانش آموزان، درس عشق را خارج از دیوارهای مدرسه می آموزند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز