مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

فرهنگیان نقش مهم و اثرگذاری در ترویج کتابخوانی و تبیین فرهنگ رضوی دارند

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰۳
فرهنگیان نقش مهم و اثرگذاری در ترویج کتابخوانی و تبیین فرهنگ رضوی دارند
براهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان: از خانواده بزرگ فرهنگیان فهیم و فرهیخته استان، معلمان گرانقدر و دانش آموزان محترم و خانواده های عزیز آنان دعوت می کنم با مشارکت پرشور در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یک رویداد فرهنگی و اقدام معنوی نقش موثری در ارتقای فرهنگ مطالعه و اشاعه و تبیین فرهنگ رضوی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ ابراهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، به مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، ابراهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پیامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب میراثی ماندگار و پدیده‌ای شکوهمند و با ارزش است که زندگی بشر را روشن می‌کند و خداوند منان معجزه ابدی آخرین فرستاده‌اش را کتاب قرار داد؛ کتابی که سرآمد همه کتاب‌ها است. آیین آسمانی ما نیز، پرچمدار کتاب و کتابخوانی است و انس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتابخوانی دارد. اگر در تاریخ اسلام کاوش کنیم، این حقیقت را که اسلام، دین اندیشه و معرفت، آیین دانش و معنویت است به روشنی در می‌یابیم. آنان که به ارزش  و اعتبار کتاب می اندیشند و در آسمان  علم و آگاهی پرواز می کنند، می کوشند تا کتاب را در بالاترین جایگاه قرار دهند که انشاالله در پیشگاه الهی ماجور خواهند بود.

در این راستا برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) توسط نهاد کتابخانه های عمومی، فرصت مناسب و ارزنده ای برای تبیین فرهنگ منور رضوی و ترویج کتاب و کتابخوانی است.

اینجانب ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و در راستای ترویج فرهنگ متعالی کتابخوانی و تبیین فرهنگ رضوی و با توجه به شرایط خاص پیش آمده ناشی از بروز ویروس کرونا و پویش ملی ماندن در خانه در راستای حفظ سلامتی شهروندان، از خانواده بزرگ فرهنگیان فهیم و فرهیخته استان، معلمان گرانقدر و دانش آموزان محترم و خانواده های عزیز آنان دعوت می کنم با مشارکت پرشور در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یک رویداد فرهنگی و اقدام معنوی نقش موثری در ارتقای فرهنگ مطالعه و  اشاعه و تبیین فرهنگ رضوی ایفا کنند.

امیدوارم با برگزاری شایسته و مشارکت حداکثری شهروندان محترم و فرهنگیان عزیز گام‌های مهمی در جهت ترویج فرهنگ رضوی و معرفی سیره پاک ائمه معصومین(ع) به خصوص هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در جامعه  برداشته شود.

                 ابراهیم رفیعی  

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز