اقدام خداپسندانه کمیته امداد استان زنجان و؛

مشارکت نماینده ولی‌فقیه زنجان در طرح اطعام مهدوی

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۱۲۵۹
مشارکت نماینده ولی‌فقیه زنجان در طرح اطعام مهدوی
هم‌زمان با میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع ) حضرت آیت اله خاتمی نماینده محترم ولی‌فقیه وامام جمعه معزز زنجان از آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در مرکز نیکوکاری بقیه اله مسجد صاحب‌الزمان (عج ) زنجان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  آیت اله خاتمی نماینده ولی‌فقیه وامام جمعه زنجان، در بازدید از آشپزخانه مرکز نیکوکاری حضرت بقیه اله (عج) مسجد صاحب‌الزمان (ع)،ضمن تشکر و قدردانی از اقدام خداپسندانه کمیته امداد استان زنجان ، مراکز نیکوکاری  و گروه‌های جهادی در طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان گفت:زنجان دیار کریمان است و مردم پایتخت شور و شعور حسینی باروحیه بالای ولایتمداری ،عشق عمیق و ریشه‌دار معنوی خود همواره یاریگر محرومان و نیازمندان هستند .

به نقل از سایت خبری کمیته امداد ،وی بابیان اینکه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره ) همیشه پای‌کار بوده و خدمات ماندگار و اثربخشی را درزمینهٔ اطعام نیازمندان ارائه می‌نماید، افزود:یکی از کارهای خوب این نهاد ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد است زیرا مساجد با نیازمندان واقعی محله خود آشنایی کامل داشته و شیوه برخورد محترمانه همراه با تکریم عزت‌نفس گیرندگان خدمت را بهتر می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان  با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان با عنوان مواسات، همدلی  و کمک مؤمنانه به نیازمندان افرادی که از ویروس منحوس کرونا دچار مشکل گردیده‌اند آغازشده است، گفت:این سفره بابرکت سفره احسان امام حسن مجتبی (ع ) است وانشاالله دعای خیر این امام همام گره‌گشای مشکلات ما بوده و همگی ازخوان آن حضرت متنعم و بهره‌مند گردیم.

خاطرنشان می‌کنم نماینده ولی‌فقیه وامم جمعه زنجان با مشارکت در این طرح با تأمین هزینه  یک روز غذای گرم افطاری به مددجویان  تحت حمایت  در قالب اطعام مهدوی را تقبل نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز