رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

رشد ۳۵ درصدی صدور جواز تاسیس در استان زنجان

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۵:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۱۷۴۳
رشد ۳۵ درصدی صدور جواز تاسیس در استان زنجان
طی سال 98 میزان صدور جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان از رشد 35 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوقاظهار کرد : در سال گذشته یکهزار و 32 فقره جواز تاسیس در استان زنجان صادر گردیده است که این میزان در سال 97 ، 766 مورد بوده است.به نقل از روابط عمومی سازمان وی تصریح کرد : سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح های صنعتی بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال می باشد.
فغفوری با اشاره به اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها یادآور شد : پیش بینی می گردد با راه اندازی طرح های صنعتی زمینه اشتغال برای 17 هزار و 664 نفر فراهم گردد.
وی اظهار داشت : بیشترین میزان مجوزهای صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی ، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی می باشد.
این مقام مسئول عنوان کرد: سهم استان از کشور در تعداد صدور جواز های تاسیس 4 درصد و در میزان سرمایه گذاری 3 درصد می باشد که این میزان بیش از سهم استان از لحاظ مساحت و جمعیتی است.
به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت رتبه استان نسبت به سایر استان ها در زمینه صدور جواز تاسیس نهم می باشد .
فغفوری در خصوص وضعیت موجود استان در زمینه صدور جواز های تاسیس گفت : تاکنون 2 هزار و 217 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر گردیده است که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 340 هزار میلیار ریال می باشد.
وی خاطر نشان ساخت : اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها 62 هزار نفر می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز