مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

کسب عنوان برتر روابط دستگاه‌های اجرایی استان توسط کمیته امداد استان زنجان

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۷۵۸۷
کسب عنوان برتر روابط دستگاه‌های اجرایی استان توسط کمیته امداد استان زنجان
مدیرکل کمیته امداد از تقدیر روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان به‌عنوان "روابط عمومی برتر" در بین دستگاه‌های اجرایی استان با حضور حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی‌فقیه و استاندار زنجان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  هدایت الله صفری در جلسه شورای مدیران این هفته کمیته امداد، با تبریک  هفته روابط عمومی گفت:اگر در هر سازمانی روابط عمومی نقش خود را به‌درستی ایفا کند درک عمیق و روشنی از دستگاه به ذینفعان و مخاطبان بدهد اعتماد و اطمینان ایجاد کرده و این اعتماد و اطمینان باعث افزایش مشارکت مردم می‌شود.

به نقل از سایت خبری کمیته امداد وی گفت ، فرصت مغتنمی است تا با بازخوانی آرمان و رسالت ارتباطات و روابط عمومی، زمینه مناسبی را برای تحقق آن‌ها فراهم‌سازیم.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: امروزه جایگاه ارتباطات و روابط عمومی و نقش کلیدی آن در فرایندهای تصمیم‌گیری و اعتمادسازی و امیدآفرینی،از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صفری گفت:در ارزیابی شاخص‌های نظارتی روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان در بین روابط عمومی دستگاه‌های استان رتبه برتر را کسب کرده  که  این امر نشان از تعامل و اطلاع‌رسانی صحیح و ارتباط خوب با رسانه‌ها دارد. 

خاطرنشان می‌کند روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان به دلیل «فعالیت مؤثر در حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی»، «ارتباط مستمر و مؤثر با رسانه‌ها»، «پاسخگویی و اقناع عمومی» و «حضور فعال و مسئولانه در شبکه‌های اجتماعی» عنوان برترین روابط عمومی سال ۱۳۹۸ استان را کسب کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز