فرماندار ایجرود در جلسه کمیته برنامه ریزی:

اختصاص قریب به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۳۹۹ برای عمران و آبادانی شهرستان ایجرود

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۹۷۸۷
اختصاص قریب به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۳۹۹ برای عمران و آبادانی شهرستان ایجرود
دکتر فتحی با اشاره به اعتبارات پروژه های ملی شهرستان ایجرود نیز گفت :آبرسانی از سد بلوبین به دو شهر و روستاهای شهرستان به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال،تکمیل پروژه ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گلابر با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال،تکمیل ساختمان سد بلوبین اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و ادامه عملیات پروژه چهارخطه کردن محور زنجان -تکاب و زنجان -بیجار با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و همچنین تکمیل فرهنگسرای زرین آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و احداث راه های روستایی خاکی شهرستان از جمله مهمترین این طرح هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با رویکرد تحقق عنوان سال "جهش تولید، فرماندار ایجرود در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با بیان این مطلب گفت : این مبلغ شامل ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مجموعا  ۱۰۰ میلیارد ریال نیز  از محل اعتبارات تملک دارئیهای  سرمایه ای، سه درصد درآمد حاصل از فروش نفت خام و گاز طبیعی و ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی (اعم از توزیع شده شهرستانی و استانی) می باشد.

ایشان اضافه کردند: طبق تصمیم شورای برنامه ریزی استان بخشی از اعتبارات دستگاه های اجرایی سهم شهرستان در سرجمع اعتبارات استانی لحاظ شده است.
 دکتر فتحی با اشاره به اعتبارات پروژه های ملی شهرستان ایجرود نیز گفت :آبرسانی از سد بلوبین به دو شهر و روستاهای شهرستان به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال،تکمیل پروژه ساختمان شبکه آبیاری و زهکشی گلابر با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال،تکمیل ساختمان سد بلوبین  اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و ادامه عملیات پروژه چهارخطه کردن محور زنجان -تکاب و زنجان -بیجار با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال و همچنین تکمیل فرهنگسرای زرین آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و احداث راه های روستایی خاکی شهرستان از جمله مهمترین این طرح هاست.
وی تصریح کرد : اعتبارات ماده ۲۳ توزیع شده برای ایمن سازی راه های روستایی سطح شهرستان و دو شهر زرین آباد و حلب نیز سرجمع ۲۳۰۰ میلیون ریال می باشد.
رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ایجرود در پایان بر مطالعه و احصاء اعتبارات ملی مندرج در مصادیق بودجه از سوی دستگاههای اجرای شهرستان تاکید و  ارائه برنامه و جذب اعتبارات ملی را یکی از شاخص های مهم ارزیابی عملکرد دستگاه های شهرستانی عنوان نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز