با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفت:

بازدید از پروژه تهیه فیلم آموزشی برای کانون های ورزشی (رشته بدمینتون)

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۷:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۳۲۱۴
بازدید از پروژه تهیه فیلم آموزشی برای کانون های ورزشی (رشته بدمینتون)
ذبیح اله تاراسی در سخنانی اجرای این پروژه ملی را یکی از مهمترین اقدامات معاونت تربیت بدنی وزارت و دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، جهت آموزش رشته های ورزشی و رونق کانون های ورزشی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به همراه رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی از پروژه تهیه فیلم آموزشی برای کانون های ورزشی (رشته بدمینتون) بازدید کرد.

ضمن بازدید از این پروژه وگفتگو با مدرسین آموزشی و ناظر وزارتی پروژه، از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه تهیه فیلم آموزشی رشته بدمینتون قرار گرفت.

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در سخنانی اجرای  این پروژه ملی  را یکی از مهمترین اقدامات معاونت تربیت بدنی وزارت و دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، جهت آموزش رشته های ورزشی و رونق کانون های ورزشی برشمرد. به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی  آموزش و پرورش استان زنجان تاراسی در ادامه افزود : در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا  این اقدام، گامی مثبت و موثر در راستای جلوگیری از افزایش وزن در دانش آموزان و کاهش کم تحرکی در آنان خواهد بود.

 لازم به ذکر است که استان زنجان از طرف دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی به عنوان مجری پروژه تهیه فیلم آموزشی رشته بدمینتون جهت استفاده در کانون های ورزشی سراسر کشور انتخاب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز