مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان:

افتتاح و کنگ زنی چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی

۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۲۷۱۷۰
افتتاح و کنگ زنی چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی
رباب موحد مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان اظهار کرد: این افتتاح ها 21 لغایت 27 تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعارشفافیت ،تحول خدمت ،ارتقاسلامت اجتماعی در خانواده در شهرهای زنجان ،طارم ،خدابنده برگزار خواهد شد. وی یادآور شد:سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای تخصصی، حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رباب موحد مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از افتتاح و کنگ زنی نزدیک به چهل طرح و برنامه همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی خبرداد و گفت : این افتتاح ها 21 لغایت 27 تیرماه و همزمان با هفته بهزیستی با شعارشفافیت ،تحول خدمت ،ارتقاسلامت اجتماعی در خانواده در شهرهای زنجان ،طارم ،خدابنده برگزار خواهد شد .به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحد  گفت :  سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای تخصصی، حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید .

وی افزود :در هفته بهزیستی 15 واحد مسکونی مددجویی، 13 طرح خود اشتغالی  ،  ساختمان اداری طارم ، مراکز مثبت زندگی  ،  مرکز  غیرانتفاعی cbr ، مرکز مشاوره خانواده  و دیگر طرحها در سطح استان افتتاح می گردد .
وی با اشاره به کلنگ زنی  مرکز نگهداری معلولین کم توان ذهنی بالای 14 سال تصریح نمود : در حال حاضر 14 مرکز روزانه و 10 مرکز شبانه روزی  در حوزه توانبخشی  که 6 مرکز جهت نگهداری شبانه روزی معلولین کم توان ذهنی تاسیس گردیده است .

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در زنجان از کلنگ زنی اولین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست وبدسرپرست خیرساز در زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد : به همت بلند خیران اولین مرکز غیردولتی  نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست  به همت یک خیر در زنجان به منظور  کلنگ زنی خواهد شد .

موحد یادآور شد: طبق افکار سنجی صورت گرفته از طریق مرکز ایسپا اعتماد مردم به بهزیستی افزایش یافته که این اعتماد را می توان در افزایش چشمگیر کمک های مردمی به بهزیستی  و حضور خیرین در بهزیستی شاهد بود .
وی فضاسازی شهری ،پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی از شبکه اشراق و اطلاع رسانی وسیع خدمات بهزیستی را از دیگر برنامه های این ایام معرفی نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز